Začalo to nevinně

Začalo to nevinně

Anotace: trochu depresivní..

Je krásný jarní den.Sedím u okna a přemýšlím.Koukám ven.Na domy,ulice,lidi a auta.Pořád přemýšlím, je krásný jarní den.
Sedím na židli houpu nohama.Broukám si svoji nejoblíbenější písničku.Koukám ven.Pozoruju ten život kolem.Lidi chodí z práce a do práce.Maminky, vozí děti v kočárku a nebo jen tak vodí za ruku.Babičky a dědečkové, v hnědém kabátu a o holi se šourají studenou ulicí.Děti, jako vždy usměvavé a bezprostřední.Támhle si hrají s míčem, tam skáčou panáka.Je tak krásný jarní den.
Ale já stále přemýšlím.Má to smysl? Proč?Jsme tu, ale nebudeme.Něco začíná a něco končí.K čemu to je?Proč si tu písničku zpívám? Co mi to přináší? Vždyt je nás tu tolik na tom světě, ale vlastně nikdo.A co když jsme ve vesmíru sami?A nikdo mne nemá rád a já nemám ráda nikoho.Odžiju si svých pár let a konec, tradá, mějte se tu všichni, já už končím.. Má tom vůbec smysl tohle všechno.Proč to neskončit hned.Pochybuju o sobě, o životě, o lidech, o světě...
A začalo to uplně nevinně.Byl krásný jarní den.Seděla jsem u okna a přemýšlela...
Autor W.O.K.O., 26.01.2007
Přečteno 541x
Tipy 4
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, zzlatý, Thesssinka
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)

11.06.2008 11:47:00 | sluníčko sedmitečné

oprava.... vyčerpávající

08.05.2008 19:42:00 | W.O.K.O.

Děkuju za vyřerpávající komentář!

08.05.2008 19:40:00 | W.O.K.O.

rádi.... promiň překlep

08.05.2008 19:20:00 | zzlatý

Doufám, že jsem Ti plně rozuměl. Asi jsme tu jen proto, abychom zanechali po sobě nějakou stopu, někdo velmi pěknou a viditelnou, někdo sice také viditelnou, ale hnusnou, ale nejvíc stop je těch obyčejných - dům, děti, vzpomínka... Proto je pro lidi tolik důležitá láska... Jak praví klasik:"Kdo bez lásky chce žít, je hoden litování", protože kdo miluje, vůbec nepřemýšlí nad tím proč je na světě, on to ví - pro ty které má rád a oni třeba mají dádi jeho...

08.05.2008 19:18:00 | zzlatý

mám radost, že život je, existuje, prodírá se skrze silné pocity a ty se jim nebráníš, netlumíš, ale přijímáš, formuluješ, posíláš dál, snažíš se pochopit...
cíti svět jako oázu klidu a pohody, žít s pocitem klidu je cesta smrti
přeji mnoho štěstí

18.03.2008 14:29:00 | radexk

Mám tě pochválit,tak jo!

08.02.2008 18:38:00 | WAYWARD

Je zde přesně vyjádřen pocit, kterej mám už asi měsíc... Fakt mi to teď sedlo a jsem docela ráda, že v tom nejsem sama... Povedené...

02.01.2008 16:12:00 | violette.heaven

Bomba:D Super úvaha, já to pochopila ne přímo jako vyjdření to co bys chtěla udělat ale prostě jenom přemýšlení. TO taky někdy mám, prostě mi připadá že to nedává smysl. No, nechci psát pro sebe, stručně řečeno- je mi to blízký:)

20.11.2007 18:03:00 | Thesssinka

Smysl to Tvoje žití nemá to je jasný.Jistě budeš jezdit autem, létat letadlem, nosit igelitový tašky atd. Jenom odpad, špatný vzduch tu zbydou. No tak proč si to nezpestřit dokud tady budeš. Staň se stromem co kyslík vytvoří, nebo sluncem co noc mění či ježkem s ježkem.apbbbkewnkufklr

03.08.2007 20:57:00 | umělec2

Nepříjde mi smutná ale zatraceně reaálná... opět skvělé!

08.07.2007 13:45:00 | Dagon.Lestat - My winter storm

Jsem upřímný človíček, takže ta úvaha mi přišla pouze jako souhr všech ohraných otázek, které si lidé pokládají již mnoho let a ještě budou. Jsou to prostě jen slova, a to literatura být nemůže. Potřebuje to smysl, myšlenku, prostě něco hlubšího.

19.05.2007 12:13:00 | kukaska

Jo cucku, taky mě napadlo že to sem dám:) pokud tomu někdo nerozumí, tak takhle znělo téma na naší češtinářské olypiádě, napsat slohovku s názvem: "a začalo to uplně nevinně"... a my sme si to s W.O.K.E.M. fakt užívali, že jo? :)

10.05.2007 12:18:00 | jaňa

Život ti byl darován. Zcela zdarma. A je to ohromný dar, úžasný dar. Ale je pro nás tak trochu nepochopitelný, že? Dokud si člověk nezodpoví otázku, proč je tady a za čím jde, tak nemůže žít naplno. Bude pořád v depresích, bude myslet na sebevraždu a já nevím na co.
Uvědom si, že máš život zdarma, že ti ho někdo daroval! A prožívej ho v radosti, v lásce k druhým lidem. Ono totiž po nás nezůstane nic, až jednou odejdeme do jiného života. Jen láska. Ta zůstává...

s požehnáním

27.01.2007 14:19:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí