Život z nás dělá ***

Život z nás dělá ***

Anotace: Kdo jsem?

Nikdy jsem nebyla hodná a poslušná slečna. Od malička jsem se vzpouzela rodičům a šla si za svým snem. Když jsem dospěla do věku, kdy se o nás zajímají chlapci, sebevědomí mi zvedl jejich zájem. První náznaky ženských křivek a já jsem byla v sedmém nebi. Můj první přítel byl už dospělý muž. Milovala jsem ho, poslouchala a ctila. Velká láska skončila dřív, než začala. Jedna nevěra, pár lží a můj postoj k životu se změnil. Už jsem nebyla ta hodná slečinka z vesnice, ale stala se ze mě slečna, která si užívá života. Na co bych měla patřit jednomu muži, když po světě jich běhá na sto tisíc? Jak šel čas, zaujal mě po dlouhé době další muž. Vysoký, energetický, tajemný... Už od pohledu to nebyl slušňák... Viděla jsem v něm samu sebe. Naše první seznámení nebylo jedno z nejromantičtějších. Dokazovali jsme si, kdo je větší prevít... Když jsme se po prvé viděli, vzhlédli jsme se v sobě. Rok po roce plynul a on se stal mojí spřízněnou duší. Zamilovala jsem se a věřila v lásku na celý život. Jak naivní... Nechápu co jsem čekala, byl to chlap a byl jako já. Chapadly ho pohltila jiná slečna a mně se začal ztrácet. Láska se pomalu měnila v nenávist a já pochopila, že ctít jednoho muže, je blbost. Proč ctít někoho jiného, než samu sebe? Vkládat naději do někoho jiného...Proč? Hloupost. Už to je nějaký ten pátek, kdy vím, že věřit můžeme pouze sami sobě. Sama sobě záměrně neublížím. Každý má v sobě kus temnoty. Dle mého, si na dobré duše pouze hrajete. Když se zamyslíme, nikdo není dobrá duše od kosti. Když se někomu nedaří, máme radost. Škodolibost. Jedno velké slovo, které platí u každého z nás. Nejsem dobrý člověk. Když někoho nesnáším, bez mrknutí oka, bych ho nechala po pas v tekutém písku a ještě bych se koukala, jak hluboko zapadá níž a níž. Hledám vlastní uspokojení v cizím neštěstí? Musím říci, že ano a věřím tomu, že nejsem sama.

Autor Lívanec, 24.06.2014
Přečteno 388x
Tipy 2
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, básněnka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no není moc aktuální dílo...ale tady máš muj postřeh

s tímhle přistupem, se na tebe budou lepit jen prevíti..taky mě podved a bylo jich hodně těch jeho holek..moje první láska a po rozchodu si našel 3 a já 10 :D a bylo mi fajn, líp než kdy dřív, pořád jsem si řikala "kdybys mě teďka viděl, koukal bys" ...ale díky svý pitomý domýšlivosti, a vzteku takovej ten pocit "já si mám právo užívat, ublížil mi a všichni mi můžete políbit zadek" ..kvuli tomu jsem zahodila v tý době, pár dost dobrejch kluků, jen tak pro "srandu"..a teď mám co..vůbec nic..žádnou lásku a ty kluci mají dávno někoho jinýho a je jim líp než by jim teďka se mnou byla..páč se ze mě stala mrcha.... a jeto vidět a cítit a takovou mě nikdo nechce..ale naděje je dycky, tak se snažím těhle manýrů vzdát, a "napravit se" (je to těžký, je to jako bys přestala šlapat a sháněla jinou práci:D přemejšlela jsem že pudu ke zpovědi :D měla bych co říct:D....mno nic zachraň se dokud můžeš..užívej si, ale nespadni do toho..

06.02.2015 18:14:37 | Sedmilhářka

Zajímavé postřehy, velmi zajímavé.

07.12.2014 18:23:36 | Piedro

Ano, je vás více, ale věř, že se s tím dá něco dělat.Nikdo přeci není dokonalý, a věřím, že se najdou daleko, daleko horší, než jak se cítíš ty.
Nakonec dobrý, je, pokud se nemýlím za 3, že. :-)

13.08.2014 11:44:26 | Jeněcovevzduchukrásného

a nebo si vybíráš pořád stejný typy...

24.06.2014 12:45:10 | básněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí