zivot za oponou

zivot za oponou

Anotace: opona? zivot?

dnes bych se rad zameril na zivot v cr. Jelikoz v cr neziji, ale sleduji deni a hlavne hodne odvaznych nicku na fb tak me nakoplo neco sepsat a doufat ve vase nazory.

Co rikate na smrt vojaku v afganistanu? Ja jsem rocnik 88 takze jsem vojenskou sluzbu nezazil coz me merzi, o hodne mlade lidi ochuzuje. Ale jedna se mi o to ze hodne lidi kritizuje ministra obrany pana stropnickeho. Jasne jako herec je uzasny, obdivuhodny, a jako ministr je na nezname pude, ale kdo z nas kdyz nastoupi do noveho zamestnani v co dela? Kdo z nas by byl lepsim ministrem? Ale tohle stranou. Hodne lidi brepta a narika na to ,ze posilame nase vojaky do zahranicnich misi. Ale hodne si si zaroven neuvedomuje fakt ze pokud by nasi vojaci nechteli nechtely tak se tem neprihlasi. JAsne motivuje je financni odmena, kdo chce muze tomu rikat zold, cili nasi vojaci jsou zoldaci.Velka skoda ze neexistuje program, coz by bylo uplne suprove a v nem by tzv internetovy bojovnici prosli vycvikem jako vojak a byly by poslani za stejny zold do stejne akce, pak by se jejich uvahy a nazory nejspis zmenily, nevim nejsem si jisty. Hodne lidi kritizuje ze mame v cr problem s romy a s pristehovalci. Nevidite vsak ze hodne, a tim hodne myslim opravdu hodne romu se prestehovalo do anglie, jelikoz travim uz druhy rok v anglii a navstivil jsem hodne mest a v kazdem se se setkal s minimalne jednou ulici romslych pristehovalcu, vim o cem mluvim. Ale jedna se mi o to, ze v cr mame jaks taks takovou jakousik volnost, kdo chce, chodi do prace, vzdycky se nejaka najde, i kdyz ne z rovna v miste bydliste, ne nejlepe placena, to je fakt, ale prace je. Takze lidi se nevazi ze nam po cele cr jezdi bez problemu vlaky, autobusy, funfuje elktrika a kdyz jdou na zachod splachnou po sobe pitnou vodou. Cesti vojaci bojuji za lepsi svet pro ostanti lidi ve svete, tentokrat je to afganistan. Chtel bych videt ty pisalky kdyby zili na jejich miste v afganistanu, jak by se tvarili, na to ze by jim znasilnovali deti dcery, rezali ruce a sekali nohy jako trest za nejaky vaznejsi zlocin, kde u nas za to davaji kriminal. Chtel bych pak videt jestli by byly rozhorceni. U nas je problem s kriminalitou kmotrama a lobistama, ale za to si muzeme sami tim ze doma nic nedelam a kritizujeme ze posilame nase vojaky do zahranici, myslim si ze tech 500 lidi co je na misich by nas stejne nevytrhlo pri boji doma s korupci, nebo si snad myslite ze by vam dal vojak zbran a rekl bez a zastrel je vsechny? ja myslim ze ne. Jasne chtelo by to jak mnozi rikaji udelat defenestraci, nebo postrilet vsechny zkorumpovane lidi v cr, ale to by bylo pak tezke, potom by prisli novi lide, a stejne by prahnuli po moci a bylo by to zase to stejne, ano nemuzu to vedet, ale dle zdraveho rozumu tomu vse nasvedcuje. Takze mi prominte tenhle nazor, ale ja jsem hrdy na to zed nasi se snazi aby byl vsude na svete mir. Kdyby me pozadali hned absolvuji kurz a jedu za nima, ne kvuli penezum ale kvuli tomu ze se nechci zitra probudit a jit se modlit do minaretu a po case se nechat zmanipulovat a odstrelit se pred bilym domem. Fakt ne. Jenom at bojuji za lepsi zitky a kritici at sklapnou uz kvuli tomu aby nezkazili zbytek pekneho dne.
Autor MailMann, 20.07.2014
Přečteno 679x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí