za co život stojí

za co život stojí

Anotace: bylo mi smutno

Za velkou vichřicí a hustým ledovým deštěm se skrývá horké a veselé...
1. Proč?
narodili jsme se proto, abychom mohli bojovat o život. O jeho krásy, které zkrývá, o jeho smutek, který pláče, o jeho dny...dny, kdy každý je jiný a přesto mezi sebou tvoří souvislost tak silnou, jako je sám život.
2. Kdo?
narodili jsme se sami. Po boku nám stáli jen rodiče...ale copak je to málo? Asi ano, protože dřív nebo později nám do života vbíhají cizí lidé a činí barevná okna všech dnů ještě barevnější, odstraňují nám černobílý svět a učí nás odstraňovat nevýznamnou šeď.
3.Co?
Narodili jsme se nazí, hloupí a neznalí a cílem bylo to všechno změnit. Z hlouposti se stala chytrost pro každého z nás tak akorát, z nahoty zas člověk krásný a a cílem té "oblečené krásy" bylo a je, aby dala člověku mnohdy klamnou masku z odrazu jeho duše i života jako celku.
4.Jak?
narodili jsme se proto, abychom měnili svět, činili je lepší a lepšía mohli být hrdí na to, že naš těla jsou tohoto díla autorem. jsme tím nejjednodušším, ale nejkrásnějším nápadem, jak svět změnit...z jednoduchosti jsou potíže, z krásy nenávist... a ze světa pak zbydou jen úlomky z veselých smutných dnů.
5.Kde?
narodili jsme se v různých koutech a stejně nemůžeme odtrhnout oči od jiných. A co je naše je pro ostatní krásou a pro nás samozřejmostí. a faleš co v nás mnohdy je chce odejít a tolik ji nikdo nechce pustit. a pak opouštíme domov s cílem být víc. Dostaneme první malá křídla a snaříme se je krmit, aby rostla.
a nakonec ta křídla už nevzlétnou, leží a zasypávají je hromady vzpomínek a proseb těch, na které se ptáme, Kdo? Aby se znovu ta křídla zvedla.
nejkrásnější na tom je, že i když člověk leží na zemi, jsou lidé, co k němu vzhlíží nahoru a tím jeho duše nikdy nezemře.
6.kdy?
Narodili jsme se s radostí a ta v ns bije neustále, zas a znova, tluče rychle a pomalu, a nahlas a zticha, ale my víme, že ta radost tam je schovaná, v našem těle a jmenuje se srdce.
...veselé a horké stojí za vichřicí a hustým deštěm a za tím vším, za těmito řádky, stojím já-malý člověk s velkým srdcem a strachem ze zklamání a přitom mám jen malá křídla a velkou odvahu, protože ví, že o to v živoě jde.
Autor Aaliyan, 30.01.2007
Přečteno 621x
Tipy 3
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Aťan
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pěkné, pěkně smutné.

24.09.2018 13:14:45 | Jeněcovevzduchukrásného

Nebudeš to mít v životě jednoduchý, protože jsi chytrá. Blbci se stabilním úsměvem to mají jednodušší. :)

15.06.2012 17:39:23 | Aťan

:-) to jo, je to tak nějak, bohužel ... a lehké to rozhodně nemám :D s mými názory a postojem ke světu ... fakt ne :D

17.06.2012 20:52:59 | Aaliyan

Úvaha, ze života, nikoli povídka, smutná. Toť k zařazení. Jinak je to, jako jsem ostatně u tebe poslední dobou zvyklá, takové příjemně obrazné shrnutí tvých momentálních nálad, postojů, dojmů. Některé mě mile překvapily, jiné už jsou vlezlým klišé.

31.01.2007 09:56:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí