Pocity

Pocity

Anotace: Kompilace dalších pocitů co musely na papír ...:33

.. Je mi tak krásně, jako je krásný sám východ sluníčka na samém konci temné noci .. Vlastně to není krásný pocit .. Spíše je to velmi uklidňující pocit .. Moje srdce a má mysl .. Natolik zaplněná přítomností .. .. Na druhou stranu .. Je mi strašně, žiju z minuty na minutu, jenom pro to že mě takhle minulost nezastihne.. Nemá kde .. Z minuty na minuty zmizím .. Z minuty na minutu se objevím jinde .. Ale s NÍM to tak nechci, chci s ním zůstat .. Miluji ho .. Je dokonalý .. Jeho srdíčko je na správném místě, dělá mě šťastnou a já činím šťastným jeho.. Je to jako pomalu prostupující laska, ta která vyčkává a v pravou chvíli se objeví .. Je to tak elegantní .. Občas hodne zvláštní .. Pořad tak překrásně šťastné chvilky .. Jsou na nás vidět rány, obou se nám hojí .. Společně to zvladnem..



Neboj se budoucnosti .. Myslím si, že stejně žádná neexistuje .. Budoucnost, to je spíše takové to, za čím si v životě vlastně jdeme .. Neměl by to být časový úsek života, to je minulost a velice dominantní přítomnost .. Ovšem budoucnost to je to co nás žene v životě dál .. Je to naše cesta .. Udává nám směr .. Občas je velmi nevyzpytatelná .. Klikatá .. Občas se zdá, že už těch překážek nemůže být víc ..

****

Ale až když přijde ta chvíle, ten moment .. Kdy se život srovná, a bude takový, jaký má .. Teprve tehdy můžete zpomalit .. but never don't stop .. This little freak, who living in my mind .. -** občas prostě na chvíli zastaví .. (A nebo taky ne:D) .. nepochybuje nad tím, co se právě odehrává .. Prostě si po svým letím tmou .. ( nebo ) .. životem .. Ale co, miluji to))* .. Vždyť .. Nikdy mě nepřestane udivovat .. Jak Kouzelný je toto Svět ..


Dneska jsem asi popové v životě cítila jak přecházím z minulosti do přítomnosti .. Je to jenom pocit .. Oodcházím od toho všeho co mě zde svazovalo, do života kam se snažím snad už tak po stý uvázat sama .. je tu vše .. On .. Rodina .. Par přátel .. Vše co miluji, všechno .. Včetně všeho zlého .. Je to svět, a já uz jsem zde v něm volná .. Minulost mě nesvazuje.. Jeden z nás už je dávno pryč ..
Autor Bassí, 06.12.2014
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí