LITANIE

LITANIE

Anotace: fňukání. https://soundcloud.com/mc-l-zr-official/mc-luzr-malej-kluk

Byl to již dávno jen zubožený kokot. Věděl, že je přinejmenším duševně NÁDHERNÝ, problém byl v tom, že ostatní to nevěděli. Hlavně ženy. ženy se ho štítily, nebo na ně z něj vyzařovala nějaká temná síla, které nedokázaly porozumět ani si jí zařadit. Nešlo mu to do hlavy. TŘI ROKY NEMĚL VZTAH. tudíž ani sex. Ani POHLAZENÍ. Koukneš na ulici a vidíš od pohledu KOKOTA, jak si to štráduje se ženou po boku. A to pak člověku začne hrabat. Ještěpak člověku, který trpí již od svých devíti let neskutečným pocitem osamělosti. Co dělal Jaroslav nejčastěji jako malý? Představoval si, že za chvíli vyroste a bude mít taky jednu z těhlech krásek s kaštanovýma vlasama a zelenýma očima a bude se s ní objímat a líbat a bude to príma. KAŽDOPÁDNĚ. Člověk co dělá nějaké sporty vyřeší samotu jednoduše. Hrozně to ze sebe vysportuje. Ale člověk závislý? Na lécích na spaní na předpis? Když jich bere 10 denně? Když se ho Již pět let doktoři ptají jaktože ještě neumřel? Sám neví, ale stejně si myslí, že to na něm před těmi ženami není poznat. Několik jeho blízkých přítelkyň ho ujistilo v tom, že je "úplně normální kluk " a: "nic negativního z tebe nevyzařuje prosimtě!", TAK KDE JE KURVA PROBLÉM??? MOMENT. už ví. Začalo to předěláním jeho oblíbeného portálu LIDÉ.CZ na jakousi odpornou seznamku, kde se nedovíš kolik je protějšku let, jestli kouří, sportuje, jediné co tě má zajímat je jak VYPADÁ. a to je trochu málo. Prostě na lidech se už nedá seznamovat a tudíž se Jaroslav už asi neseznámí nikde. Jaroslav byl zvyklý tam nakouknout, vybrat si sympatickou slečnu a poté s ní rozvinout intelektuálně stimulující konverzaci. minimálně ČTYŘI Jaroslavovy bývalé známosti byly JENOM díky tomuto serveru. Nyní již nic takového vlastně není možné. A TO NIKDE. na žádném českém serveru neexistuje možnost najít normální ženu, s kterou by se dalo normálně mluvit. Buď po vás chtěj peníze anebo sou na těch serverech tak divné a nepříjemné ženy až si člověk říká, jestli je náhodou nevygeneroval internet sám. Jaroslav zkoušel Badoo, Jaroslav zkoušel štěstí.cz, rande.cz a milion dalších serverů a všechno na nic. Vážně není východiska. Nejhorší je, že teď už mu jeho oblíbený zolpidem ani nepřináší radost. Bere ho přesně už jen jako feťáci hérák. Jen proto aby potlačil abstineční příznaky. Ale jsou to vůbec abstinenční příznaky? Někteří doktoři mu tvrdili, že ano, jiní zase ne. Někteří to dokonce přirovnávali k bludům až schizofrenii. Skutečnost je taková, že Jaroslav pociťuje neskutečný tlak v okolí prostaty a močového měchýře a ten tlak TRVÁ A TRVÁ dokud si nedá zolpidem (lidově řečeno prášky na spaní). Rozhodl se to řešit radikálně, nesčetněkrát se pokoušel zolpidemu nechat, ale jak i v léčebně pro drogově závislé zjistil.... PROSTĚ BEZ NĚJ NEMŮŽE FUNGOVAT. Po týdnu kdy byl střízliv, z něho bylo jen cosi, co kdysi bývalo člověkem. Cukal sebou jako by měl epileptický záchvat. Cukal sebou jako totálně nemocný člověk. Cukal sebou tak, že si i ostatní protřelí feťáci na něj ukazovali a říkali: "HELE TEN JE V PRDELI CO." No prostě nikdo mu s jeho problémem neumí pomoct, tak si Jaroslaf pomáhá sám. Ale tohle už snad osmileté řešení jeho problému ho pomalu ale jistě ničí. Díky zolpidemu a antipsychotikám příšerně ztloustl. Přestal číst. Přestal vlastně psát. Na cokoliv co vyžaduje intelekt, Jaroslav už prostě nestačí. Blije tak dvakrát, třikrát do týdne. Jen tak. Prostě to na něj přijde. Ve zvratcích jsou vždycky cucky krve. ZKouší se seznámit snad už VŠUDE. Na ulici, v klubech, v penny marketu....ale ženy mu vždycky odvětí své tajné zaříkadlo: "ale já mám přítele" a často neopomnějí dodat, že jsou "šťastně zadané" případně že brzy to bude "už deset let", případně mu dají číslo a posléze mu sdělí, že mu ho dali POUZE ZE SLUŠNOSTI. (Ano, tyto odpovědi Jaroslav skutečně zažil.) Tak ale co pak? Co zbývá? Začít na sobě PRACOVAT? Jenže jak, když je zabředlý do této nesmyslné pražské existence a jakmile se na 24 hodin vzdá zolpidemu, přijde NESKUTEČNÁ BOLEST? Taky má při usínání pocit že se mu oční bulvy převracejí naruby. Taky měl pocit neustálého napětí a tlaku. Taky pocit, že mu někdo drtí varlata. Taky pocit, že cítí pocity a POHYBY JINÝCH LIDÍ. CO TO S NÍM DOPRDELE JE??? Proč nemůže být jako jeho bratr, který ač trochu chudý na duchu, je aspoň ctižádostivý, jde si tvrdě za svým, vydělává si v Kanadě a vůbec se činí? Proč jeho bratra tyto podivné psychosomatické potíže vůbec nepostihly? Proč NIKOHO z jeho rodiny nepostihly?? POSTIHLY VŮBEC NĚKDY NĚKOHO NA PLANETĚ ZEMI??? Jaroslav pochybuje, Jaroslava už nikdo nevyléčí. Nakonec se předávkuje a udusí se vlastníma zvratkama, přesně jako Jimmy Hendrix. Anebo se stane zázrak....na který ale už čeká příííliš, příliš dlouho... a čas se krátí.
Autor Jiří Rýha, 20.12.2014
Přečteno 461x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí