Váha-můj úhlavní nepřítel

Váha-můj úhlavní nepřítel

Anotace: Jak často se vážíte a nakolik řešíte svůj vzhled a váhu? Posuďte pls můj názor..

Jak často, nebo jestli vůbec někdy, se vážíte? V dnešním světě plným vyhublými modelkami a časopisy, ve kterých vám nabízejí všemožné, ale hlavně zaručené diety., se podle mne neklade hlavní důraz v posuzování lidí na jejich osobnost a schopnosti, ale na jejich vzhled a jak to nazvat, "hmotnost" Já se naší váze vyhýbám velkým obloukem. Jasně, nejsem sice absolutně spokojená se svým vzhledem, ale v žádném případě nepropadám depresím, záchvatům žravost a následným zvracením nebo zkoumáním různých diet. A proč taky? Vždyť já hrozně ráda jím. Taková pizza nebo dortík mě udělají šťastnou a proč si tu radost odepřít? Abych se líbila klukům? Ale ne, vždyť ti taky nemají rádi vyhublotiny. A jestli jo, tak ať si trhnou..

Jestli toto čte nějaká holka nebo snad kluk, kteří mají problém se svou váhou, nebo vzhledem, prosím zamyslete se nad tím, co máte v sobě, v čem jste dobří, stoupněte si před zrcadlo a řekněte: "Mám krásný oči" či cokoliv jiného a buďte sví. Každý je krásný, ale jinak, vždyť by to byla nuda, kdyby všichni byli stejní.
Autor Gabika, 03.02.2007
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

S váhou problém mám ale úplně opačný, než většina lidí, mám metabolickou vadu a nemůžu přibrat ani kdybych se užrala:( Dneska jsem byla kupovat nějaké oblečení a napadlo mě, že jestli jsou v kurzu vychrtliny, tak proč sakra šijou tak velké věci? ...

19.03.2008 19:25:00 | Grafomanická MIA

koukám na ty komentáře (jestli je psali ty hubený, nebo ty při těle, to nevím) a samá chvála člověče. Já osobně věřím v to, že náš vzhled ve své podstatě odráží to, jací jsme uvnitř. To, že většina lidí není schopná tuhle paralelu vidět a kouká jen ta nádherný výstřih a kypré boky, to je už holt na nich. Podle mě to jde z očí a je to v rysech celého těla. A trend doby - BÝT ŠTÍHLÁ - to je jen trend...našel jsem inzertní noviny z třicátých let a tam byla reklama na tukové pilulky, které pomáhají přibarat - tenkrát byly totiž vyhublí všicni (nebylo na chleba:-) a myslím že to nění o dietách ale o tom jít si občas zacvičit a hlavně být v pohodě duševně, to je pak poznat i na vzhledu (to mám vyzkoušené)

19.02.2007 13:36:00 | Martin.ek

Múdro, holka, múdro ...!!

18.02.2007 00:26:00 | La Suneteto

Rozumný názor na život...

05.02.2007 07:19:00 | Daniel S.

Jo, máš pravdu. Hodně lidí by mělo vědět, že váha není důležitá.

04.02.2007 19:36:00 | Skaja

Máš naprostou pravdu! Taky si někdy řeknu, že bych mohla ubrat, ale.. hned na to si uvědomím, že někteří jsou na tom ještě hůř a tak.. proč by?! A.. stejně jako ty.. nechci a ani bych si nedokázala odepřít třeba čokoládu nebo to, když si klidně i o půlnoci jdu vzít samotnou nutelu a pár lžiček do sebe naházím. Prostě.. beru se taková, jakou jsem. A.. můj hošánek mě tak bere taky! Nemám potřebu pro někoho hubnout a upřímně - život, jakej maj modelky a celebrity - BYCH NECHTĚLA!! Ani omylem! Lidi by se opravdu měli zamyslet nad tím, jestli chtěj hubnout!Ale je pravda, že.. ti obézní z toho maj deprese právem! Prostě.. ne všichni, ale.. někteří, když to prostě kolem sebe vidí, tak jim to přijde líto a to je přece normální, ale je na nich, jestli pro to začnou něco dělat.

04.02.2007 10:10:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí