Válka

Válka

Anotace: Vždy jsem věřila, že se války nedožiju,ale teď. .teď už tomu nevěřím vůbec.

Za chvíli odboje dvanáctá,venku je tma.Najednou se ozvou divné zvuky,něco jako výstřely,a i když jsem přesvědčená,že to ohňostroj nebyl,přeci jen se jdu podívat z okna.Ale nikde nic,žádná veselá barva na obloze není.Ulehám a za chvíli se ty zvuky ozvou zas Avšak už nevstávám a že radši se snažím usnout,abych nemusela myslet co by kdyby.
Evropa a vlastně celý svět... "že by už třetí deja vu ? To fakt ještě nic nepochopili?To že je válka hrozná a nic,ale vůbec nic dobrého nepřinese?!Opravdu to nechají zajít,tak daleko?!"
Nevím,jak to dopadne a tak radši na to nemyslím a užívá si dny svobody a míru.
Autor koblihaska, 28.06.2015
Přečteno 268x
Tipy 1
Poslední tipující: Helen Zaurak
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

možná budu znít moc kontroverzně...
ale kdo to nepochopil?
Ti co ty války plánujou vědí proč, řekl bych... Jim se to (obvykle) vyplatí. A proto ty války jsou. Lidi mezi sebou soupeří- a tím má válka živnou půdu.
Stačí najít nějaký drobný rozpor- a už je záminka.

Osobně taky doufám, že se jí nedožiju.

30.06.2015 20:20:18 | ewon

Milá Koblihasko, když jsem byla dítětem, velmi malá, měla jsem období, kdy se mi o válce zdálo, vždy jsem se probudila zpocená a se slzami v očích...
Je dobře, že si všímáš, v jakém světě žijeme, bohužel, sama nic neovlivníš, jeden člověk svět nezmění, ani Ježíšovi se to nepodařilo (a to v něj nevěřím). Ale můžeš jedno, pracovat sama na sobě, neubližovat jiným... a usmívat se, když už tu jsme, tak alespoň s úsměvem, no ne? :-)
Ahoj :-)

28.06.2015 08:32:07 | Helen Zaurak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí