Nezapomínejte na pohádky

Nezapomínejte na pohádky

Anotace: Uff návrat do formy bude po té pauze těžký. Tak co se třeba zamyslet nad všudypřítomnou únavou na mateřské dovolené a jejími průvodními jevy? :-)

Kdo by ten stav mysli neznal? Máte za sebou náročné období v práci, zkoušky ve škole, období vzdoru u vašich dětí, případně vše dohromady. Večer sebou kecnete na gauč a jediné, na co máte sílu, je zhlédnout nějakou oddychovku jako Mezi námi děvčaty, Deset způsobů jak sbalit holku nebo už po stopadesáté sjíždět oblíbené díly Sexu ve městě. Hlavně žádné hluboké myšlenky vyžadující složité a namáhavé myšlenkové pochody.
Jak ale nezůstat v tomto oddychovém období moc dlouho, když se to zdá být tak jednoduché?
Úskalí oddychového období spočívá v tom, že v něm nikdo nevydrží dlouho v klidu. Z naprostých banalit se pak vytváří problémy. Kolize, krize, peripetie, katastrofa se může vyklubat i ze špatně vyčištěných zubů, fleku na triku nebo z ne tak úplně chápajícího a dostatečně účast vyjadřujícího pohledu partnera. A co teprve hlasité dýchání, mlaskání, popotahování či neshody se záchodovým prkýnkem? Z toho nakonec vznikne úplná kovbojka!
Čím déle zůstáváme v oddychovém období, tím hůř se pak vracíme do běžného koloběhu. Víte, do takového, kde je sem tam dobrodružný thriller, výjimečně i romantický film, velmi často (zvláště na mateřské dovolené) horor a téměř na denním pořádku je i absurdní drama. Zkrátka do koloběhu, v němž se střídá důležité s méně závažným, naprosté prkotiny nevyjímaje.
Ztracený kontakt s realitou je velmi nepříjemný, vede až k depresím a velmi těžko se obnovuje. Znáte ten pocit, kdy vás okolí začne považovat za pošahaného nesvéprávného jedince, který ničemu nerozumí a o ničem nemá páru? Pokud ne, buďte rádi!
Držte se všech žánrů! V životě je potřeba uronit slzu u romantického bijáku, stáhnout půlky u hororu, tajit dech u detektivky, když je třeba sáhnout po zbrani u kovbojky i se zasmát u komedie různého druhu.
A v neposlední řadě je krásné podívat se s dětmi na pohádku. Na tu nezapomínejte!
Autor Liss Durman, 09.07.2015
Přečteno 371x
Tipy 10
Poslední tipující: Danaé, jitoush, Frr, MARKO, kryndy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, pohádky jsou s dětmi krásnější.
Líbí se mi tvé psaní.

10.07.2015 06:04:31 | MARKO

Děkuji!

10.07.2015 06:49:44 | Liss Durman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí