Je čas opět zvonit klíčema

Je čas opět zvonit klíčema

Anotace: Je opravdu na čase, a to, co v největším počtu.

Jak se ukazuje, a netrvalo to nijak dlouho, Maďaři postavili hranici, která již funguje a ochraňuje tak maďarské obyvatelstvo.
Jestli chceme mít ve své vlasti klid, a že si ho snad už taky konečně zasloužíme,(za Hitlera protektorát, komunistická padesátá léta)... , tak tlačme ty nahoře, kterým jsme dali ve volbách svojí důvěru, aby se už konečně začala stavět také u nás, NEPRŮCHODNÁ hranice, a to jak na straně s Rakouskem, tak i s Německem.

A je jistě již také nejvyšší čas, zažádat o vystoupení s EU, a to za cenu jakýchkoliv následků.
Je lepší býti svobodní, a pozor!, svoboda se nám již delší dobu vytrácí,
než býti dále vazaly EU.Nehledě na to, že EU má již i tak dlouho na kahánku.

Přeji našemu národu, aby se co nejdříve vzchopil, a dal Jasně najevo svůj postoj, který má chránit především národní zájmy, naše ženy a děti, starší občany.
Tedy vaše babičky, vaše dědečky, vaše děti, které jsou mnohdy nemocné a nemají sami dostatečnou léčbu, kterou by si u nás v rodné zemi jistě zasloužili.

Když Maďaři začali stavět Neprůchodnou, a vojáky zabezpečenou hranici,
Němcům, tedy jejich momentálně šílené vládě, se to vůůůbec nelíbilo.
Dnes se jasně ukazuje, že Maďaři udělali Velmi dobře, a navíc v předstihu.
Maďaři tak dali jasně najevo, že nebudou ve své vlasti vazaly nikoho,
že se budou svobodně rozhodovat, a na to mají Plné Právo.
Nepodceňujme Německou vládu, vládu šílené Merkelové, aby jsme na to nakonec nedojeli, my Češi v naší krásné české kotlině.Tak tedy, stavět hranice, a to co Nejdříve.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 21.10.2015
Přečteno 366x
Tipy 3
Poslední tipující: Šájí, eLs, MARKO
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sice nesouhlasím se stavěním hranic - vězení a odchdem z EU...ale text je dobře napsaný.

21.10.2015 20:35:51 | MARKO

Víš MARKO, já se řídím zdravým selským rozumem, a jedině opět čas ukáže, zdali jsou v dané situaci hranice dobré řešení, či nikoliv.Díky za bodík.:-)

21.10.2015 21:11:42 | Jeněcovevzduchukrásného

Velmi rádo se stalo.
Souhlasím, každý můžeme mít jiný názor...ale nemusíme z to dělat vědu. Čas ukáže a my u toho možná už nebudem...

21.10.2015 21:18:11 | MARKO

Vědu?, proč vědu?Kdyby ti před dvěma roky někdo řekl, že budeme svědci takového exodu lidí, že nějací pašeráčci budou schopni pašovat na lodích, nafukovacích člunech a i jinak, tak obrovské množství lidí, tak by jsi tomu asi nevěřila.A to není Zdaleka Konec, pašeráci se budou činit ještě více, a to do té doby, nežli se jim to bude vyplácet, a nebo, než jim v tom někdo Radikálně zatrhne.Jediný kdo v této věci zatím úspěšně činí jsou Maďaři.
A teď napíšu něco, co se mnohým lidem nebude líbit.Pokud by mi někdo dnes řekl, jestli si musím vybrat z dvou věcí(a už jinak by to opravdu nešlo), a to, že za deset, patnáct let u nás v zemi budou mít navrch Muslimové a nebo Rusové, tak říkám JEDNOZNAČNĚ ať jsou tady Rusové.A jestli vypukne v Evropě válka, už se to ostatně stalo dvakrát, tak odjíždím směr Rusko, na ty si totiž nikdo jen tak netroufne, a jsou mi dalece bližší nežli muslimové s jejich mešitama.Tedy uvidíme za rok, dva.Uteče to jako voda.

22.10.2015 15:08:01 | Jeněcovevzduchukrásného

Děkuji za upřímnost. Věřím, že si poradíme i bez nadvlády :)

22.10.2015 22:20:00 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí