MAJDAN EVROPY???

MAJDAN EVROPY???

Anotace: Moje konspirační teorie o plánované likvidaci států EU prostřednictvím Muslimů. A věřte mi, že budu moc ráda, pokud konspirační teorií zůstane. .

Dobrý den pánové, moji komentátoři ;) Tak co vaše názory po 5ti letech? Hodně konspiračních teorií je již pravda, co? Jen mě ohledně islamizace Evropy zarazil důvod vypuštění Coronaviru do celého světa.... Myslíte, že je to jeden z důvodů zastavení islamizace? Nebo pouze způsob, jak se z přelidněné planety zbavit starých a nemocných lidí? Nebo obojí?
............................................
Od teroristického útoku IS ve Francii a její následné odvetě druhý den v Sýrii, se mi hlavou honí strašná vize.
Jak to, že se Francii najednou povedlo zničit za pár hodin s 20ti letadly jedno sídlo teroristické organizace?
Pokud vím, tak tam Francie "bojovala" po boku USA už hezkou dobu a zatím takový úspěch nezaznamenala.
Ani ona, ani USA, ani další jejich spojenci.
Hmmm a Rusko za měsíc zlikvidovalo většinu sídel ISIS...Dost k zamyšlení, že?

Takže, co je vlastně za teroristickými útoky v Paříži? Žádný zajatý terorista, všichni mrtví...hmmmm....
A nejenom tam, poslední léta již teroristických útoků bylo pár i v jiných západních státech. Dokonce i v Rusku, v Číně, Indii...
A opět žádný zajatý terorista, který by byl vyslýchán...hmmm...

A byly to vůbec útoky naplánované Islámským státem, nebo to měli Islamisti od "někoho" nařízeno?
A od koho?

Připomnělo mi to podivný "teroristický" útok na Dvojčata v USA.
Již je mnoha světovými odborníky prokázáno, že to nebyl útok Islamistů.
Že dvojčata byla odborně po jednotlivých patrech podminována a tak se pěkně po patrech sesunuly. Tak, jak se vybrané objekty odborně likvidují.
Jasná, kontrolovaná demolice!

Takže kdo je vlastně za tím teroristickým útokem v Paříži a proč?

Kdo a proč nyní řídí takovéto teroristické útoky v Evropě? Kdo a proč nám sem posílá Muslimy?

Napadá mě děsivá myšlenka - Bilderberg!!!
To tato banda židovských rodin řídí prostřednictvím velké USA všechny západní země.

Africké státy jsou zruinované, nerostné suroviny patří USA, ale lidí na světě jaksi stále přibývá, jako kobylek a šéfové světa začali mít strach, že jim obyvatelé Země všechno snědí a vypijí.
Tak teď tedy co?

No hrr na Evropu. Ta ještě nějaké nerostné bohatství má.
Jak jen mazaně začít?

I. fáze
Vyvolat postupně v jednotlivých státech bývalého východního bloku Majdan, nakukat jejich obyvatelům, že jim z USA budou létat do papul pečení holubi, a že budou mít konečně tu pravou svobodu.
"Povedlo se".
Pečení holubi nám do úst nelétají a svobodu mají pouze různí Šmejdi.
Zato slušní občané jsou postižení velkou nezaměstnaností, tisíce z nich poHadrové vlády dovolily svým blízkým kamarádům - exekutorům - vyházet na ulici a udělat z nich bezdomovce a zdárně se povedlo zlikvidovat střední třídu.

II. fáze
Likvidace Evropy a její ekonomiky.
Inu, je to přeci tak jednoduché. Přes Amerického sluhu - Německo -se zřídil lehce ovladatelný svazek evropských zemiček - EU.
Potom se těmto zemím začala postupně ubírat práva. Právo na samostatné hospodaření, přikazovat co nemají pěstovat a vyrábět a nakazovat co naopak mají, vlastně ne mají, ale musí pěstovat a vyrábět a pomalu tak likvidovat jejich ekonomickou soběstačnost.
Povedlo se.

III. fáze
Evropský Islámský Majdan.
Na příkaz pánů světa z Bilderbergu, začala probíhat Islamizace Evropy.
A tak poslušná USA se svými západními společníky, počala úspěšně rozdmychávat muslimské Majdany v Evropských státech.
Jak?
Začali plánovitě zaplavovat evropské země - "uprchlíky" (islámské víry) evropské země.
Ti se po čase logicky bouří, neboť by chtěli žít tak, jak byli zvyklí u nich doma.
Ale v civilizovaných evropských zemích se nedá žít, jako v pravěku.
Tak si již v mnoha evropských zemích vytvořili svá géta s mešitami, do kterých se občané, ale ani policie, neodváží vkročit. Hrozí jim tam smrt.
Vládne tam právo Šária.

IV. fáze
Evropský krvavý islámský Majdan
Postupně a zákonitě logicky se spustí ve všech evropských zemích obsazených Muslimy, krvavé Majdany.
Jak se krvavé Majdany spouštějí?
Sami. Stačí nenávist nepřizpůsobivých Islamistů, vyznávajících pouze svou víru Korán a právo Šária vůči nám, špinavým psům - civilizovaným Evropanům.
Ostatně již se tak děje ve Francii, VB, Dánsko, Švédsko a pod.
.
A co přijde potom, až se navzájem "trochu" vyvraždíme?
Myslím, že potom odsunou Muslimy zpět do jejich "pralesů" a počnou okupovat a ekonomicky likvidovat dobyté evropské země s přijatelným polovičním zalidněním.
Autor vandule, 16.11.2015
Přečteno 737x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (28)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý den pánové, moji komentátoři ;) Tak co vaše názory po 5ti letech? Hodně konspiračních teorií je již pravda, co? Jen mě ohledně islamizace Evropy zarazil důvod vypuštění Coronaviru.... Myslíte, že je to jeden z důvodů zastavení islamizace? Nebo pouze způsob, jak se z přelidněné planety zbavit starých a nemocných lidí? Nebo obojí?

21.04.2020 12:19:50 | vandule

Raději doufám, že jsi ten trotl,
však cpu se do střehu, neard bych zkrotl.

21.06.2017 13:28:27 | Špáďa

Myslím, že nejsem trotl, nebuj a už jsem optimističtější, i když se Slimáci a s nimi nyní i černé tlamy dále valí do Evropy a i do naší malé zemičky. Vypadá to, že pár zemiček se již vzpírá přijímat termity všeho druhu. Rusové pomalu odstavili UeSeSA od Sýrie a je Osvobozen Mosul. Ukrajina je odstavená, už NATO ani EU nezajímá, Usáci jí potřebovali k dobytí Ruska, ale nezdařilo se (Y)

12.07.2017 14:50:40 | vandule

Neco o jedné konspirační teorii? ;) https://www.youtube.com/watch?v=aBZ-2reKKls

20.11.2015 20:22:17 | vandule

odjakživa je to boj jednoho o ovládnutí druhého...

19.11.2015 09:02:46 | enigman

Moc zajimavé a k zamyšlení k dané věci.Dik a jen piš dál.

17.11.2015 06:53:03 | rigranit

Děkuji a opravdu mi věř, že bych byla raději, kdyby byla má vize mylná a klidně bych se raději nechala otitulovat trotlem.

17.11.2015 10:46:38 | vandule

tohle mě samotnýho překvapilo (asi to vytrhávám z kontextu):

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_attack

citát nějakého člověka, co to zkoumá:

Beneath the religious rhetoric with which [such terror] is perpetrated, it occurs largely in the service of secular aims. Suicide terrorism is mainly a response to foreign occupation rather than a product of Islamic fundamentalism ... Though it speaks of Americans as infidels, al-Qaida is less concerned with converting us to Islam than removing us from Arab and Muslim lands.

neumělý překlad:
Pod náboženskou rétorikou s kterou je (takový teroristický čin) spáchán je převážně světský zájem. Sebevražedný terorismus je hlavně odpovědí na cizí okupaci spíše než že by byl projevem islamistického fundamentalismu. I když mluví o Američanech jako o nevěřících, al Kajda se méně zajímá o to, konvertovat nás na islám, spíše ji jde o naše odstraněnění z arabských a muslimských zemí.
(patrně "my"=američané)

16.11.2015 20:52:42 | ewon

S tímto v celku souhlas. ;)

18.11.2015 12:30:11 | vandule

Je na každém, aby si tyto události vysvětlil po svém. Bylo by to na dlouhé povídání a já musím dodělat svou úvahu, stále jí upravuji. Chci jí zítra uveřejnit ve svých diskuzích na FB a ještě k ní musím vytvořit koláž. Různých úvah o konspiračních teoriích mám na FB v diskuzní sekci hodně, tak něco sem Ti mohu hodit, jestli chceš, ale až zítra. ;) Netušila jsem, že tady na Literu najdu lidi, které toto téma bude zajímat.

16.11.2015 21:00:07 | vandule

mě konspirace zajímá spíš ze zvědavosti- jakým způsobem člověk podlehne mystifikaci a nesmyslu. Ale musím se přiznat, že někdy bych měl asi problém poznat, co konspirace je a co ne. (a to je věčnej problém)
Internet je na konspirace bohužel bohatej.

Celej ten pel-mel lidový tvořivosti na internetu- od rasistickejch pamfletů po různý hoaxy o tom co nám zatajila policie, co je v jogurtech atp. konspirace je často sofistikovaná- je na dlouho. Píšou se o ní knihy... Danikan se tím živí. Na ZOOMu je konspiračních několik pořadů často v docela dobrejch vysílacích časech. Když se to z nějakejch důvodů zkusí na ČT obvykle je za to Balvan od Sysifů.

Je to částečně kšeft, částečně zábava a částečně ohlupování lidí...

17.11.2015 00:06:31 | ewon

Mě k tomu napadlo, jestli třeba (částečně) konspirační teorie nenahrazují mýtus. Ta snaha nějak zcelit to, čemu nerozumíme. Dnes už by asi bájným vyprávěním nikdo nevěřil. Diskurz dnes vyžaduje tvářit se dostatečně vědecky. A tak možná místo mýtů vyprávíme konspirační teorie. Nevím, jen nápad.

17.11.2015 17:20:06 | Bylinná směs

tak nějak... věda jaksi nemá moc smysl pro fantaskno, které je nám lidem vlastní.

Mě přijde, že konspirátoři maj snad ještě větší snahu odhalit pravdu (než vědci), zuřivě o ni stojí. Bohužel jejich pravda je zahalena do spiknutí, do ovládání, musí být šokující. Tím se trochu blíží psychickým nemocem. Tím nechci říct, že by byli psychicky nemocní.
Jako ve všem jsou lidi, kteří konspirace šíří a věří jim... a ti co je šíří a nevěří jim.

18.11.2015 10:37:40 | ewon

A já to vidím o schopností použití selského rozumu k dodaným informacím, na rozdíl od naivní důvěry k šikovným manipulátorům ;) Konspirační teorie padají jedna za druhou a mění se v krutou realitu. Kdo jí nechce věřit, je to na něm a na jeho chuti dozvědět se pravdu. Jak píši u své úvahy - skutečně a upřímně bych byla šťastná, kdybych se mýlila, neboť pokud ne, je konec civilizované Evropy. :(

18.11.2015 12:20:04 | vandule

Já to vidím trochu jinak. Odjakživa je v člověku vědomí nějaké nezhlédnutelné celistvosti, to čemu nerozumíme. Dřív si lidé pro vysvětlení dosazovali bohy, různé moci atd...., dnes, jelikož "Bůh je mrtev", si za to, co nemůžeme vidět/vědět, dosazujeme spiknutí a podobné "síly". Není to šílenstvý, je to normální lidská vlastnost. Z mého pohledu zcela normální proces naší snahy po rozumění. Pořád stejný princip jen obsah se proměňuje.

18.11.2015 12:16:30 | Bylinná směs

No nebo aby se pozornost lidí soustředila jinam ..tak se vlk nažere atd.konspiračky mohou zaměstnat mysl pravdou nebo lží tak vzniknou diskuze jako tahle a mezitím co se soustředím tady na diskuzi, přetekla mě majda ...tak to je i se světem kolem :D

17.11.2015 14:24:39 | xoxoxo

Hele já Ti neberu Tvé názory, nech si je. Já si nechám ty svoje. Pusinku na nosánek, papapap.

17.11.2015 00:30:20 | vandule

brát někomu názory je poměrně těžké... I když jsou lidi a instituce, který to dělaj vcelku dobře. :)
Tak buď s pozdravem.

17.11.2015 10:21:33 | ewon

No pravda je že někdo tahá za provázky aby vše vypadalo tak jak vypadá a útok na dvojčata ..no Amerika a nejen ona dokáže klidně obětovat vlastní lidi aby mohla operovat v jiných vodách těch "zlejch" svět je teď v podivný agonii jo bylo tu už ovzduší studený války a všechno je pro monopolní žraloky jen hra o velký prachy ropu atd.Lidi jsou produkt vedlejších ztrát a vzhledem k přelidněnosti planety takovej holocaust se hodí ...pak bude následovat kolonizace jiný planety ale ta kterou teď sledují a je vhodná k životu je zatím takovejch 13milionů let vzdálená ..země je hra pro vlivnejch pár samozvaně vyvolenejch hráčů ;)

16.11.2015 15:35:36 | xoxoxo

Ano XOXO - skutečně je to tak, "někdo" tahá za provázky. A není to nikdo neznámý - je to banda vysoko postavených židů. Na jejich přikaz jede ekonomika a oni povolují tisknout "peníze", které již v současné době jsou již jen pouhými bezcennými papírky.

18.11.2015 12:24:58 | vandule

je zajímavý vidět, jak se relativně možný nebo pravdivý informace mísej s čistým nesmyslem typu osidlování cizích planet. :-)

tohle by chtělo úvahu o konspiracích... a konspirátorech.

Jinak za sebe stručně: v dnešní době se (taky) nevyznám a občas mám i strach.

Ale jinak je liter aspoň bohatší o víc žánrů.

Můžu se otázat: kam na ty nápady chodíte?

16.11.2015 20:07:54 | ewon

Jsou to jak říkáš sám nápady ale od těch se to začíná.No o konspiračkách jak vidím asi máš načteno dost.Názor má každý jiný už proto se lidi melou mezi sebou o tu svou vlastní pravdu.Nakonec svět je jeden velkej kotel a už fakt dost v přetlaku.pravd je tolik že už se v tom člověk nemůže zorientovat.Intuice mi ovšem říká že to kolem spěje do pěkný prdele.konspiračka ?asi.;)o hodně věcích se říkalo že jsou kravina a pak ..
Názor má každý svůj ale kde je pravda to neví nikdo.A o kolonizaci planet to zas taková konspiračka není ale respektuji i jiné názory ;)

17.11.2015 14:11:50 | xoxoxo

Stačí sledovat dění i mimo naši zem a číst a číst, co se v různých vědeckých a technologických oblastech děje. Konspirační teorie jsou na to, aby se časem staly realitou. Dvojčata, Chemtrails, teroristické útoky, vyrábění majdanů a tím "osvobozování" ekonomicky fungujících zemí vražednou USSA a jejími parťáky atd. Je toho mnoho.

16.11.2015 20:51:38 | vandule

Konspirační teorie jsou... báchorky, aby se lidi nenudili- nejspíš.

...

vandule- nejsi ty troll? :-)

16.11.2015 23:59:29 | ewon

ewone každý člověk má nějakej názor a pohled na věc.Konspiračky nekonspiračky rozhodně není dobré uspat se do klidu že to co se děje u sousedů není v mém domě.Hodně lidí, tím neříkám že zrovna ty ale dost lidí má pořád názor "plný panděro pivko fotbal a to co se děje jinde se nás netýká".Svět zas není tak velkej aby se nás věci co se dějí jinde netýkali.Přece jen sedíme na dost velký náloži a pod prdelí ji máme všichni..
jak arabsko muslimský svet rusko usa atd. I bez konspiraček by svět mohl jit pod kytky ..proto mě zajímá i tvůj a vendulin názor i tvá úvaha ;)

18.11.2015 16:48:52 | xoxoxo

No jestli jsi Trotl, tak já jsem Troll :D

17.11.2015 00:24:33 | vandule

sakra, tak teď budu muset dokázat, že jsem trotl. :-)

17.11.2015 10:20:34 | ewon

Přesně tak to cítím a vidím i já a je mi z toho na nic. :( A novou planetu zatím upravenou nemají, ale vím, že na tom dělají.

16.11.2015 17:29:28 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí