Čeho se ještě dožijem, jééééééééééééééééé

Čeho se ještě dožijem, jééééééééééééééééé

Co by bylo lepší, precizní pokračující hitlerovský nacismus, a nebo socialismus s lidskou tváří, který jsme ostatně většina z nás zažili.

Němci byli od jak živa pracovití a hlavně precizní.Nic proti tomu, ale pokud jde o továrny na smrt, tak je to prů... .A to není z hororového amerického filmu, to se skutečně stalo, lidská krutost, bezcitnost, lhostejnost, šílenost, koncentrační tábory, gulagy ..... .

K tomu jenom dodám, kdyby nebylo Rusů(za války zemřelo osm milionů vojáků, dvacet milionů civilistů), tak by hitlerovci postupně vyvraždili Všechny Slovanské národy.Na to prosím nezapomeňme, to jsou holá fakta.
TV NOVA nás pravidelně krmí propagandou proti Putinovi a všemu ruskému.
My co jsme zažili socialismus můžeme ostatně srovnávat, jestli to za socialismu bylo, až tak nesnesitelné.Podle mého, ten kdo proti nim veřejně nebrojil, na toho kašlali.

A tak tedy troška srovnání.
Za socíku byl Klid, dnes?, vraždy na denním pořádku, neuvěřitelný vzestup krutosti již malých dětí, ..... , a co je na tom všem nejhorší?, no to, že některým z nás, to už vnímají jako normální věc.
Normální, až snad do té doby, nežli takovému člověku, zavraždí někoho nejbližšího, manželku, dítě, maminku ... .

Ano, jedno, dvě, nebo tři pozitiva?Začněme u jídla, u jídla?
Máme Velký výběr jogurtů, sýrů, ..... .Jogurtů?, nebo spíše chemických srágor?
Ostatně si to můžeme na obalech přečíst sami, no, ale už jsme si zvykli
kupovat sra... :-(, a navíc, už není moc ani na výběr.No, můžeme si vybrat mezi větší srágorou tu menší srágorou, ale taky si za to musíme sakra připlatit.

Mohl bych pokračovat dále, ale už ne.Ostatně někdo by mohl říci, že jsem komouš, a to já nejsem, a nikdy jsem nebyl, akorát se někdy snažím používat zdravější selský rozum a taky vím, že každá mince má dvě strany, vlastně tři, ale ta se špatně vyvažuje.

No, a závěrem, jsem rád za socík, který jsem zažil, ostatně lepší nežli skončit v plynové komoře, a nebo přinejlepším u zdi.
Tenhle režim beru taky, až na ty žrádlosrágory, tak oslavované v médiích.

Nezapomeňme, osm milionů ruských vojáků, a dvacet milionů ruských civilistů, nezapomeňme.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 04.12.2015
Přečteno 405x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ještě abych upřesnil... aneb o tom, jak může mást i zcela jednoduchá statistika podle:

https://www.czso.cz/csu/czso/sebevrazdy_zaj

zelená křivka podílu vražd na 100 tisíc obyvatel skutečně roste! od roku cca 1996.
Přesto je v současnosti co do velikosti mnohem nižší než např. v letech 1920-1930.
Lze z toho něco usuzovat? ...netuším.

04.12.2015 13:40:40 | ewon

Na odkazu se také píše.
Některé roční údaje však působí nevěrohodně .... .
Tak, že co?, brát ty statistiky vážně, nebo ne?To zaprvé.
No, a za druhé, psal jsem o vraždách.Co se týká sebevražd kolem a po první světový válce, nebylo by divu, kdyby byly sebevraždy na větším vzestupu.Nezapomeňme na technicky přelomovou Velkou válku, ale i na šílenou, Španělskou chřipku, která řádila v celé Evropě, a i u nás.A i u nás v rodině znám tento případ úmrtí a tím i další neblahé následky mé babičky, která odchodem jejího milého-zasnoubeného, trpěla celý život.A to jsou prostě všechno příčiny veškerého utrpení a pak i větších dobrovolných odchodů ze života.

04.12.2015 16:52:55 | Jeněcovevzduchukrásného

ty sebevraždy mě napadly spíše náhodně jako něco, co je víc nebezpečné než to, že nás někdo zabije. (a přiznávám, že jsem nevěděl jaká ta čísla jsou, klidně mohl počet vražd vyjít jako vyšší než počet sebevražd - možná mě to i trochu překvapuje).

Přemejšlím, jak to shrnout.
Myslím, že máme podobné přinejmenším to, že na něco prostě musíme reagovat. :)

04.12.2015 18:01:56 | ewon

neříkám, že žádné hrozby nejsou...

ale někdy mi přijde, že si strach vytváříme sami v sobě.

věta:
"Za socíku byl Klid, dnes? vraždy na denním pořádku, neuvěřitelný vzestup krutosti již malých dětí."

pokud jde o vraždy tak pro ČR spíš klesají, nebo jsou setrvalé:

https://cs.wikiversity.org/wiki/Vra%C5%BEdy_v_%C4%8Cesk%C3%A9_republice

s číslem 160 za rok 2014.

I sebevraždy klesají.
https://www.czso.cz/csu/czso/sebevrazdy_zaj

Nicméně těch je v roce 2013 cca 1500. Tedy cca desetkrát víc než vražd!

http://m.ceskenoviny.cz/domov/index_img.php?id=323585

pro srovnání, jestli se tomu dá věřit: 753 mrtvých při automobilových nehodách v roce 2010.

Srovnání s miliony mrtvých ve válkách je asi stěží možné...

04.12.2015 13:35:25 | ewon

Ewone, chápu, že Tě matematika jistě hodně baví, ale ty čísla těch statistik přeci jenom zadávají lidé, a proto je beru z velkou rezervou.A někdy jsou i záměrně klamavé:-(.Není to jako daná rovnice, která platí po celém Světě, a nebo, že jedna a jedna jsou Všude dvě.
No, a teď se jdu podívat, jestli jsi mi dal vůbec bodík :-).

04.12.2015 17:02:24 | Jeněcovevzduchukrásného

tenhle argument je v zásadě přijatelnej, čísla můžou bejt někam posunutá.
Ale bez nich jaksi nemáš co posuzovat - a na to jsem hlavně narážel.
Přijde mi, že to je tvoje subjektivní hodnocení, že "za socíku byl klid".
A možná, že si to jen špatně vykládám. Za socíku (po 70. roce) byl rozhodně větší klid než za 2. světové. Ale pokud těm číslům věřím tak teď je větší klid než za socíku. O to mi šlo.

Bodíka jsem nedal :-), ale nejlíp se ti daří vyprovokovat moji reakci. :)

04.12.2015 17:54:24 | ewon

Matematika, ani žádné statistiky nejsou všespasitelné.Statistiky mohou být více méně klamavé, a nebo více méně pravdivé.Křováci ke svému životu nepotřebují ani matiku a ani statistiku :-), a jsou možná šťastnější nežli my.
Vše je relativní:-), a taky nezapomeňme na úhel pohledu:-).
Navíc statistika je výborný nástroj propagandy, a to bylo i za komančů, tak, že pro kapku starší generaci, zase nic nového.Plány se plnily na stodvacet procent a míně než pod sto procent to nikdy nešlo:-).
Tak že nad statistikama se vždy pousměji a jistě nejsem sám.Co se týká klidu za socíku, tak k tomu jen toto.Proti tomu co se děje, a podotýkám jen u nás v Česku, byl za komančů Božský klid, a určitě to není jen můj názor.Už tenkrát nám v tv vysílali pravdivé záběry o terorismu ve Španělsku i jinde v Evropě, a tady byl Klid, a víš proč?, protože byly Hlídaný hranice, a i kdyby se chtěli tihle psychopati k nám dostat, tak se sem prostě ne do sta li:-).To, že u nás budou teroristi řádit:-(, to je dnes jasný jako facka, a k tomu nepotřebuji statistiku, ale obyčejnou životní zkušenost.:-)

06.12.2015 10:59:46 | Jeněcovevzduchukrásného

Je nutno podotknout, že dalším nástrojem propagandy je televize. Jestliže na tomto: "Už tenkrát nám v tv vysílali pravdivé záběry o terorismu..." stavíš svůj pohled na "klídek za socíku", tak se zdá, že se propagandě podařilo, co měla za cíl. A daří se to ve tvém případě zřejmě i té současné.

06.12.2015 12:19:15 | Bylinná směs

Chápu a cítím, že mě nemůžeš ani cítit,(tomu se říká zaujatost) :-), ale i tak máš prááávo vyjádřit svůůůj nááázor.To co jsem napsal, na tom si trvám.Nevím kolik ti je let, ale zřejmě budeš mladší ročník, a tedy pak chápu tvé rozhořčení a neznalost věcí.

06.12.2015 12:32:32 | Jeněcovevzduchukrásného

Přemejšlím, jak na to odpovědět.
Přijde mi, že situace lze těžko pochopit/vysvětlit bez znalosti mezinárodních vztahů.
Ale zhruba řečeno jádro našeho problému je v tom, že:
země X je taková, že se tam nedá bezpečně žít. Kvůli komu se tam nedá bezpečně žít je na dlouhou diskuzi.
Země Y je bohatá navíc se do ní dá dostat. (otázka asi je proč až teď...).

V proudu lidí, kteří ze země X utíkají jsou fanatici schopní vraždit. Kolik jich je, vědí možná jen tajné služby. (Asad říkal, že neví...).
Otázka je, jak se před fanatiky nejlíp bránit. (není lehká odpověď)

Tvrdit, že zavřu hranici a neposkytnu pomoc tomu zbytku, který jenom utíká je přinejmenším nelidské. Zvláště pak, pokud můj vlastní stát má podíl viny na situaci v jejich zemi.

Ano, uznávám, že většina českých politiků bude chránit obyvatele tohoto státu (= potenciální voliče, tedy zdroj jejich moci) před cizinci, kteří je volit nebudou.

Pokud vím, v ČR se zatím nestal teroristický útok. Stane se do pěti let?

Racionální otázka: proč se bát něčeho co se nestalo, když je spousta bezpráví, nespravedlností, které se už teď dějí.
Proč neprotestovat proti automobilismu, když při něm umírají lidé ?

Ano, pravděpodobně budu mluvit jinak, až se něco zlého stane zde.

Komu to pomůže? Jak teroristům tam, tak extrémistům tady...

PS: myslím, že ti rozumím. Tj. že chápu, že se jich bojíš (=některých imigrantů), ale přijde mi, že se v tom zkrátka pleteš. I když paradoxně tvrdíš, že nejsi naivka a máš selský rozum. Selský rozum musí uvádět důvody. Upřímně si myslím, že se svým názorem nejsi sám.
Mírnější verzi tohoto má patrně většina národa. Já jsem v menšině.

06.12.2015 12:17:22 | ewon

Píšeš, ... proč neprotestovat proti automobilismu, když při něm umírají lidé?
A to je ono.Protestovat proti automobilismu je na nic.To, že umírají lidi na silnicích, za to si v drtivá většině můžou Sama.A ty můžeš jezdit i podle daných předpisů, i obezřetně, můžeš být vyježděnej, ale pokud to nebudou dělat všichni, budou jezdit na červenou, stopka nestopka, ..., tak jsi i ty sám v ohrožení života.Tak, že jsme zase u těch logických mantinelů, řádu jako takového, a jelikož jsme Nedokonalý, tak to budeme stále potřebovat, tedy ty řády, mantinely, jinak se časem všichni, a všude vyvraždíme, a to bych opravdu nechtěl.
Jsem křesťan - protestant, ale pro fanatiky,(prý věřící), kteří zabíjejí nevinné lidi ve jménu svého boha, jsem a budu křižák:-)
Nebojím se smrti, ale bojím se hloupých lidí, a Ty to prosím neber na sebe, Ty mezi ně jistě nepatříš.

06.12.2015 17:03:55 | Jeněcovevzduchukrásného

...asi řeknu: uvidíme.

http://www.novinky.cz/domaci/388426-muslimove-maji-strach-z-evropskeho-feminismu-rika-sociolog-mozny.html

Třetí do debaty - ten by to řešil tak, abychom měli víc dětí... A erudovanej je stokrát víc než my. Zvláštní. :)
PS nechci to zjednodušovat, ale i můj jinak oblíbenej sociolog Keller byl proti imigraci - aspoň něco takovýho jsem zaslech.

06.12.2015 17:57:23 | ewon

Je to tak, uvidíme, jak se říká nějak to dopadne, buď dobře, nebo špatně.

07.12.2015 11:57:22 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí