Děti, ty naše děti

Děti, ty naše děti

Anotace: Nechť se sami rozhodnou pro jistější krůčky...

Děti by měli dospět až si to budou samy přát. A ne dřív. Nikdy ne dřív. Mělo by to proběhnout přirozeně. Vlastně by ani nemělo být poznat, kdy dítě přestane být dítětem. Mým dětem dám tolik času kolik budou chtít.
Podívejte se do očí dítěte, které se rozhodlo být dospělým a najdete tam sílu, která hýbe světem. Pak se podívejte do očí dítěte, které dospělo ze dne na den protože muselo...
Takové dítě se možná jednou zavěsí nohama z vysokého stromu a s pořezanýma rukama ve své bolesti bude hledat extázi i rozhřešení. A možná, že začne pološíleným hlasem křičet pár slov pro Ježíše -
" hemoglobin je klíčem,... hemoglobin je klíííííčem".
Autor WhiteShadow, 08.03.2005
Přečteno 1096x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já asi nedospěju nikdy ... je mi líto, ale je to tak:) Ono je opravdu někdy lepší, ponechat si aspoň střípek z růžových brýlí dítěte:)

24.03.2008 17:27:00 | Grafomanická MIA

Mně je patnáct... jestli jsem dospěla sama nevím... něktří mi říkají že ano.. možná jednou se cítím dospělou a jednou dítětem..

13.08.2007 13:15:00 | TerA

Všechna čest za formulování, sám bych to nevyjádřil lépe:)

08.07.2007 22:22:00 | Arcanis

Svatá pravda :) je dobře, že si toto někdo uvědomuje.:)

26.04.2007 14:50:00 | Cristinne

Jasně. Jen dítě, které má zázemí, se může vydat beze strachu do světa.
Ale je těžký být se všema chybama, který člověk má, vždy dobrým rodičem.
Znát teorii se ale nikdy neztratí :-)

14.12.2005 22:59:00 | infinite

MOc hezké...já si zatím ani neuvědomuji,jestli jsem dítě,nebo dospělý...jestli se to dělí určitými činnostmi,jsem dospělý,jestli se to dělí myslí,jsem dítě...může být něco mezi tím ? tam bych se zařadil...

03.10.2005 15:47:00 | sköld

Zítra se už konečně pustím do nějakého románu. Asi děti pouště mě lákají, ten název je dobrý.
Zatím ahojky

01.09.2005 19:13:00 | risik

Je to moc pěkné a hodně pravdivé. Já musel dospět ze dne na den ve 14-ti letech. Zvolil jsem si to, protože jsem si vybral takové povolání, ke kterému to bylo nutné. Začal mi někdy koncem července 1980 vojenský výcvik. Ne hra na vojáky- jak to ještě mělo v tech dětských letech být, ale pořadovka se vším všudy. V tom je rozdíl.
Nestěžuji si, byla to vlastní volba díky touze pracovat na letedlech a jinak to tenkrát nešlo. Píši ti to jen proto, že následky tohoto násilného přechodu na sobě cítím dodnes.

01.09.2005 19:11:00 | risik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí