to nejdůležitější slovo, které jsi se naučil: dívej se!

to nejdůležitější slovo, které jsi se naučil: dívej se!

Anotace: pohled jednoho muže...

Dívat se znamená vidět.
Vidět znamená prozřít.
Prozřít znamená pochopit.
Pochopit znamená vědět.
Vědět znamená něčím se stát.
Něčím se stát znamená žít naplno.
Žít naplno znamená dávat smysl.
A dávat smysl znamená stát se světlem.
A stát se světlem znamená být milován.
A být milován znamená hořet.
A hořet znamená existovat.

Doplnil bych to:

Dívat znamená vidět, také však slečna co Vás objímá se dívá přes Vaše rameno na jiného muže.

A pokud se říká, že oči nikdy nelžou, tak jsou dvě varianty.

1. Nedívat se

2. Nechodit se slečnou do bazénu.

3. Být milován znamená hořet, souhlasí s doplňkem, že vždy hoří jen mé kreditní karty.

4. A proto je být lepší v bazénu sám a nechat se okukovat slastnými pohledy milenek svých skoroužzhořelů

A existovat sám a to dává smysl. Potom muže přijít doplněk, ještě žít naplno, což se se slečnami nedá praktikovat.

B. Potom je už chlap nachystán žít naplno ale dokonale sám a oproštěn od těch miniaturních bankovních automatů. Které sezvou Vaší přítelkyni.

Pusť te ji samotnou do bazénu a potom se tam za ní polehoučku přidáte. Uvidíte sami.
Autor Mikeiro, 06.02.2007
Přečteno 682x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda Kolegyně, tato peprná úvaha, v níž někde na dně sklenky přecejenom dřímá starej dobrej Bukowski, mě opět přesvědčila o tom, že nejsem jediná, kdo se na tenhle svět občas dívá sarkasticky :-D Tohle byla fakt pecka. Velice dobře jsem si početla. Ono na tom nějaká ta pravda bude, teda musím uznat, pěkný zamyšlení. Nešetříš obrazotvorností... Co všechno si lze představit pod určitým slovem..výrazem..větou..řádkem..To je úchvatné!!! Děkuji! Pěkný zbytek dne!!!

12.04.2007 20:19:00 | Jasmin de Paris

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí