Proč jsou lidé se vším hotoví?

Proč jsou lidé se vším hotoví?

Anotace: Často se mi hlavou honí různé myšlenky ohledně lidí, emocí, myšlení. Rád bych se tady podělil o jednu z nich. Okolí mě neposlouchá, protože si myslí, že jsou to hlouposti. Nikomu ale jeho názor brát nebudu.

Proč jsou lidé se vším hotoví?
Každý den se setkáme s tím, že lidé něco nebo někoho posuzují. Ten má růžové tričko, to bude homosexuál, támhleta táhne kočárek, coura! Tomuto nejde Český jazyk, hlupák.

Poznáváte to? Lidé neustále vynáší soudy nad ostatními, které sotva znají a bohužel i nad těmi, které opravdu znají. Čím to je? Podle mého názoru je to u některých lidí obrovské ego, touha po tom být někým a současně zakrývat své nedostatky, protože dotyčného děsí. U druhé skupiny, ale také i u té první, je to nevědomost a také neschopnost, nechuť vcítit se do druhého, vlastní negativní emoce ze vzniklé situace, chuť se pomstít.

Myslíte si o sobě, že jste dobrým člověkem? Stali jste se někdy lhářem, pokrytcem, podvodníkem? Samozřejmě se to mohlo stát každému. Jsme jen lidé, ale já tím v tomto momentu myslím to, že jsme se stali v myslích druhých někým, kým nejsme a necítili jsme se tak. Proto bychom se neměli cítit provinile a už vůbec nepřijmout názor druhého, ať ho milujete sebevíc. Ztratíte se ve škatulkách druhých a budete se chtít nacpat do jejich představy. Představy Vaší dokonalosti. A to jsme neměli žádný zlý úmysl, prostě všechno se sehrálo tak, že z našeho zmatku v emocích, hlavě, jsme jednali taktéž - zmateně. Nebo jsme šli jen za hlasem našeho srdce a někomu jsme tím bohužel museli ublížit.

Problém je v tom, že když je člověk v nějakém problému, rozhodně nechce slyšet, jaký je k tomu ještě lump, okolnosti pro něj jednoduše nebyly příznivé. Ostatní, které máme tolik rádi nás ještě zaklejí do podoby například pokrytce. Poslední kapka.

To klišé - Nejvíce nám ubližují ti, které milujeme. Donedávna jsem si ještě myslel, že jsou to jen kecy, ale ne. Je to bohužel pravda. Někoho máte opravdu rádi a v momentu, kdy máte problém, Vám vynadá. Někteří z nás jsou opravdu citlivé povahy. Pro svět plný soudů se nehodí, zdá se. Ale to je omyl. Právě tito lidé, kterým ublíží soudy přesně ví, jak se mají chovat k takovým těm "svatým provinilcům". V dnešní době nejvíc trpí lidé se srdcem na pravém místě a mozkem, alespoň se mi to tak jeví. Opakuji - nenechte si své milované vlézt do hlavy s názory na Vás. Důležité je to, co si myslíte Vy! Denně se setkáváme se názory druhých, proto je důležité vědět, kdo jste.

Moje myšlenka tedy zní: Nesuďte. Člověk, který se Vám svěří, Vám také věří. Pokrytec nemusí být pokrytcem, protože možná právě řeší uvnitř sebe daleko horší dilema. Lhář nemusí být nutně lhář, protože pořád mezi námi existují lidé, kteří raději zalžou, aby chránili Vás, protože Vás milují a oni to myslí dobře, i když Vám to tak nepřijde. Nemyslete si, že jste špatní lidé jen proto, že jste někdy lhali ze strachu. Strachu se postavte. Na lež se vždy příjde a pravda je místo, které je bezpečné.

Jednoduše chci říct - Vždy záleží na úhlu pohledu, protože nikdy nevíte, co se odehrává v tom druhém, když vynášíte své soudy. Možná už trpěl i tak dost. Je-li Vám z někoho zle, raději odejděte. Svými soudy neničíte pouze druhé, ale i sebe - zabíjíte lásku.
Autor Jeden_Z_Davu, 21.01.2016
Přečteno 444x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí