Zpětne zrcátko z nad světelného tunelu

Zpětne zrcátko z nad světelného tunelu

Anotace: Rekapitulace a reflexe nedávných události a plány do budoucna...

Hledám v posledním vagone na lince zvané hypertube. Divám se skrze obrovske okno do prostoru, kde se levitujici prumety světu měni a transformuji mezi dimenzemi vnitřních distorzi a šikmých ploch bunecne inteligence.

...

Rekapitulace dráhy zvané performace, stavy uvnitř procesu Tetrahydrofonni hlaskove instrumentace. Bars jako raketove systémy mezikontinentalnich střel. Retezeni sylabicke hmoty odene jako maso vteřin do buněčného aparátu hlasového ustroji. Basovy cirkus uvnitř delegace jitrni mimozemské plazmy.

 Lyrika je pocit svetlotmy. Lomene atomy. Lomene beaty jsou ty kříže. Ustredni bod fuze. Živé hrani, nekompromisní mixy, obsesivni selekce, vlastni produkce, dynamicke audio, valive basslinky, seismicka lyrika. Divotvorna poeticka matematika. Bilingvalni flow.

 

Metasugesce. Pribehova vypravnost. Narace skrze Hype. Stevie Hyper. Cyrus is a man with fire. Wickedly wicked sickadly sicked.

---

Najít se. V hudbě. V rapu i poezii. Tam kde se snoubí Hype kreativita a imaginace. V Mcingu, na desce, v sylabickem šamanismu, extatickych vykricich, pramenech energie, kořenech vášne. Sny a hyperaktivita. 

...

Příběh je ta cesta. Kdyz tam jdeš, říkáš si ze jdeš na misi. Míše Tvého života. Života postav bez hranic.

...

 

...

Autor Happyyz, 20.03.2016
Přečteno 411x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to se máš..:-)* :-D

20.03.2016 13:56:28 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí