Příběh staré kredence

Příběh staré kredence

Anotace: Zapomenutá a skoro zničená...

Pamatuji na jednu starou kredenc. Sice menší, ale se vším všudy jak má být. Dole dvířka, pak pultík, pod ním šuplíky a prosklenné skříňky se sklem kupodivu nerozbitým. Byla docela chudinka, protože hodně let stála v chlívku pro kozu, bylo v ní všelijaké harampádí. Já bohužel neměla možnost mluvit do jejího dalšího osudu. Ale svitla naděje, když rodina po hodně letech chaloupku prodala. Naštěstí se tehdy kredenc dostala do jiné chaloupky, kde se dočkala pořádné péče a zdobí kuchyň stále, i když bude asi už zase zaprášená, ale dobře sloužila hodně let. Nevím co bude s chaloupkou i kredencí dál, protože majitel zůstal už jen jeden a pokud je mi známo má jiné zájmy. Chalupa je zavřená, když tam někdo přijede, tak jen na otočku a nestihne ani vyvětrat. No je to škoda, ale třeba se najde někdo nový a celou chalupu i s kredencí vysmýčí a zase bude sloužit svému účelu. Je to takový osud starých chalup, které čekají jestli se nad nimi někdo smiluje.

Autor Jarka, 22.06.2016
Přečteno 452x
Tipy 3
Poslední tipující: Kubíno, Helen Zaurak, Malá mořská víla
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Považuji za velmi zajímavé vidět staré věcí kolovat a sledovat, jak se za ty léta ať na fotografiích nebo před očima změnily. :-)

Super :-)

23.06.2016 13:27:26 | Kubíno

Já vlastně po staré dřevěné kredenci toužím už odedávna, vlastně od chvíle, kdy jsem si zamilovala obrázky Josefa Lady a jeho domečků se zvířátky :-)

22.06.2016 21:06:30 | Helen Zaurak

A dá se říci, že staré věci mají své příběhy a to se mi líbí.

23.06.2016 09:55:00 | Jarka

někdy je to tak i s lidmi :-)

22.06.2016 18:19:14 | Malá mořská víla

Dohužel...

23.06.2016 09:55:22 | Jarka

Oprava: Bohužel

23.06.2016 17:33:24 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí