Budoucí cíl

Budoucí cíl

Anotace: Zamyšlení se nad záchytnými body svého žití...

 

                Žiju teď a tady. Minulost je pro mě zrcadlem poučení a budoucí jednání je ve hvězdách. Ale svým jednáním ovlivnují budoucí. V poslední době potřebuji jasný cíl své cesty, čeho bych se zachytila, co by mě motivovalo k posunu a tvarování mé osoby. Sama sebe se ptám čeho chci docílit, jaká je má idea?

                Jdu protisvým zásadám, vše spontálně, jelikož přesné plány nikdy nevychází, ale záchytné body mé cesty jsou vždy naplněné, ale mám potřebu sepsati je.

                Nacházím se v bodě rozhodujícím hlásím se na vysokou. Přihlášku vždy chtěla dát do Prahy, ale v momentě podání mě přesvědčilo Brno nějak mě pohltilo a podala přihlášku na FAVU (kresba a grafika) a JAMU (scénografie). Zalíbila se mi i Bratislavská vysoká umělecká (Grafika a iné média -  ilustrácie). Dnes postoupila do dalšího kola na FAVU mám radost, ikdyž přítelkyně skončila, tak to neprožívám.

                Věřím, že se dostanu na vše a budu moct si vybrat jelikož já a výběr je složité téma. Ale vím, že na to mám! Dostat se na výšku a vybrat cestu. Ale co když ne? Zůstanu na uprunce obor malba či oděv a budu dál Jógovat, vydělávat, tvořit v uměleckých sférách (Slam poetry, básně, tanec, výtvarno i divadlo ráda bych). Přede dveřmi je maturita, nějak vzláštně mě nevyvádí z míry jen angličtina je můj hřích. Vypilovat angličtinu.

                Když to tak čtu hlavní cíl je být štastná a je jedno co bude! Jelikož se stát tak má! Naučí mě rádoby "dobré" tak "zlé". Ovšem idea/cíl stát se uměleckým je celoživotní náplň. Umění je můj život náplň, radosti i strati. Ráda bych pohltila celou škálu uměleckých oborů. Plně se ponořila do slam poetry básnění, výtvarna, improvizaei divadelní prkna i intuitivní tanec. Plně se ponořit do jógování a Akrování. Také se dostat k tantře, masážím. Při cestě potkat parťáka a ze semínka láskou vyplodit silný strom.

                SVŮJ ŽIVOT MILUJU A CELÝ SI HO MALUJU JDU SI ZA SVÝM, JSEM ŠTATSNÁ, NAPLNĚNÁ BAVÍ MĚ KAŽDODÉNNÍ NEČEKANÁ VZRŮŠA...

Autor MiMiKa, 09.01.2017
Přečteno 445x
Tipy 4
Poslední tipující: enigman, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na životě je zvláštní že i když má člověk jasný cíl rád provádí nečekané skopičiny...

11.01.2017 11:20:00 | enigman

A to jsou ty spontální obrazy to koření života co nás vyvádí z míry jasného cíle díky tomu užíváme cesty!!To je to hlavní! Né, cíl proto je to sugesce ve slovech!

11.01.2017 11:26:33 | MiMiKa

Přeju Ti, aby se Ti všechna přání splnila. Když si půjdeš za svým cílem, tak se Ti topodaří

09.01.2017 16:28:13 | jitka.svobodova

Jituško děkuji! Zahřála jsi mi srdíčko.

09.01.2017 19:42:35 | MiMiKa

Přeju Ti, aby se Ti všechna přání splnila. Když si půjdeš za svým cílem, tak se Ti to podaří

09.01.2017 16:27:43 | jitka.svobodova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí