Přátelství

Přátelství

Anotace: Napsáno na základě vlastní zkušenosti.

Přátelství


Přátelství je takový základ života. Dělá tě šťastnou, ukazuje ti nové možnosti. Je to krásný pocit, ale dokáže i zabolet.

Přátelství ale není o tom, že máte pěkné boty, kupujete kamaradkám jídlo nebo něco takového. Přátelství se zakládá na důvěře a pochopení.

Pokud vás má někdo rád jen proto, že mu dáváte drahé věci, pak to není pravý kamarád. Pravý kamarád se s tebou směje, upozorňuje tě na tvé chyby, místo toho, aby je potom probíral s ostatními. Utěšuje tě, když se s někým pohádáš, když se ti nepovede písemka.

Nekoukej na ostatní podle vzhledu. I když někdo nemá zrovna štíhlou postavu, taky s ním může být sranda. I když někdo nemá značkové oblečení, může být chytrý a hodný.

A hlavně se střez lidí, kteří tě jen využívají, aby od tebe opsali úkol, nebo abys jim poradila při písemce. Takový člověk nedokáže ocenit kamarádství a vidí v něm jen něco, čeho může snadno využít.

Kamarády si vybírej pečlivě. Když si vybereš dobře, s trochou štěstí je budeš mít až do konce života. Nevybírej podle toho, že mají boty od Vans nebo tričko od Adidasu. Vybírej si je něčím mnohem jiným.

Vybírej si je srdcem.
Autor Minna Seayard, 24.05.2017
Přečteno 646x
Tipy 6
Poslední tipující: Pavel Vlček, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příteli se dají říci i ošklivé věci... osobní povahy. Ne snad, že by byly určené jemu. Podle nich Tě soudí. A pokud je přítel, neodvrátí se.

23.06.2017 18:29:55 | paulmatthiole

Tak to je přesný. Díky.

23.06.2017 18:42:09 | Minna Seayard

Moc krásně napsané, sdílím.

28.05.2017 18:53:06 | Pavel Vlček

A pošleš mi prosím odkaz? Jinak děkuju. Minna

23.06.2017 18:26:35 | Minna Seayard

Tak to vážně děkuji :3 Jsem potěšena!!!

29.05.2017 10:02:57 | Minna Seayard

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí