Andělé strážní

Andělé strážní

Anotace: ***

Věřím, že mezi námi žijí andělé strážní, jen ne zrovna takoví, o jakých se mluví v pohádkách. Jsou to andělé bez křídel a bez svatozáře... ale přesto kouzelní, i když zrovna neplní všechna přání. Pár takových andělů znám (a nejsou to jenom holky, takže klid...). Nebudu tu nikoho jmenovat, nechci někoho vyzvedávat do výšin :-D.

Kámoška mi říkala, že každý má svého anděla strážného. Prej s pořádnýma bicákama, aby se se vším vypořádal... No, můj anděl bude teda pěkná suška, když mě na chirurgii znají křestním jménem. Ale zpět. Nevím, jestli má každý svého, ale určitě má každý ve svém okolí minimálně jednoho, i když se o něj musí dělit.

Nevěřím ve většinu věcí. Nevěřím v boha, ve voodoo, v magii - ať už černou nebo bílou, nevěřím dokonce ani předpovědi počasí. Ale věřím, že i když nejsem zrovna dítko štěstěny, mám kolem sebe dost andělů, abych prošel celým svým životem bez větší újmy na zdraví nebo na duši. Každý ať si jim říká, jak chce. Já jim říkám přátelé.
Autor dark_stuff, 16.02.2007
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měli by být rádi, že mají takového přítele, jako jsi ty ;)

01.06.2007 17:33:00 | Emis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí