Oplatková úvaha

Oplatková úvaha

Anotace: ???

Jde o lázeňské oplatky. V prodejně Albert měli tento týden v pondělí jedno balení za 56,- Kč, výběr asi ze čtyř příchutí. V lázních ty stejné oplatky nestojí ani 30,- Kč a na výběr asi 20 druhů, nepočítala jsem je, ale hodně. Mají je v Teplicích nad Bečvou, Klimkovicích - vím z vlastní zkušenosti, určitě jsou i v Luhačovicích, ale i v ostatních lázních, i když nevím ceny, ale dá se předpokládat, že cenu v Albertu většina nepřekročí. Nějak nechápu, proč jsou u stejných výrobků tak velké rozdíly. Já bydlet blízko lázní, tak bych si je za tyto peníze v žádném super nebo hypermarketu nekoupila. Ale jelikož je stále mají v nabídce, tak asi je přece jenom někdo kupuje. Myslím ty drahé. A je mi docela divné, že to obchodníkům prochází. Nákladlady na výrobu i následný rozvoz by měly být všude přibližně stejné. Nevím, hlava mi to nebere. Před asi pěti lety v Albertu byly tyto oplatky zhruba o 10,- Kč levnější. Kolik to bude stát někdy za 10 let? A hlavně nejde jen o oplatky, když na to příjde, bez těch se lidé obejdou, co však základní potraviny, taky jsou čím dál dražší...

Autor Jarka, 01.06.2017
Přečteno 404x
Tipy 4
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak na tohle téma jsem odborník! :-) v Teplicích oříškové za 29,- bez krabice i za 26,-, na Janáčku v baru 32,- ale lepší, než dole u Bečvy, čokoládové a ostatní mi moc nejedou, ty náplně jsou takové umělé... jó, diabetik musí být v obraze :-))) oříškové z Janáčka nejlepší!!! konečně zajímavé téma!!!

01.06.2017 22:26:16 | hledač

Ano v Teplicích je velký výběr a taky hodně oplatků bylo v Klimkovicích, myslím, že je tam přímo nějaký podnikatel vyráběl v rodinném domku. Ovšem už je to pár let co jsem tam byla. Do Teplic se vozí asi z Luhačovic , tam jsem byla nedávno a taky si je tam nakoupila. Preferuji čokoládové a oříškové, ale ochutnala jsem i mnohé jiné, dobré byly skořicové, karamelové. Každému chutná něco jiného.☺

02.06.2017 08:40:09 | Jarka

Hihi, ráda jsem četla tuto zajímavou úvahu :-)

01.06.2017 16:21:50 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Díky.

01.06.2017 17:03:27 | Jarka

Nejlepší oplatek je šípková svíčková...

01.06.2017 16:10:49 | Slav Milo

Někdy ano.

01.06.2017 17:02:49 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí