O bramborovém chlebu

O bramborovém chlebu

Anotace: Chtěla jsem ho vyzkoušet.

V obchodě s potavinami jsem si už dříve všimla, že mají v nabídce pečiva bramborový chleba. Říkala jsem si, že jej musím někdy vyzkoušet. No a včera byl na to příhodný den. Měla jsem koupené syrové sádlo, tak si říkám, že vyzkouším tento chleba s čerstvým sádlem a škvarečky. Mám recept na doma pečený chleba s přidáním brambor, ale péci se mi nechtělo, tak jsem předpokládala, že ten koupený by mohl být taky dobrý.

Sádlo jsem nakrájela, vyškvařila, část škvarků pomlela, nechala vychládnout a večer jsem si chtěla vzít s tím čerstvým chlebem.

Ale jen jsem ukrojila patku, tak se mi ten chlebík vůbec nelíbil. Vůbec nevypadal chlebově, ale spíše buchtově. Když jsem ochutnala, tak mi připomínal vánočku bez cukru. Takže chleba se sádlem a škvarky nebyl, protože k tomuto buchtochlebu se to nehodilo. A navíc, jestli ten chleba viděl nějaké brambory, tak jen z rychlíku. Sním ho s máslem jako vánočku a víckrát ho nekoupím.

 

 

 

Autor Jarka, 29.07.2017
Přečteno 448x
Tipy 5
Poslední tipující: Fany, Iva Husárková, Philogyny1
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Popravdě, co by člověk chtěl po bramborách v prášku. U nás ve fabrice z tohoto kouzelného prášku dělají "brkaši" a připomíná spíš bezchuťové lepidlo. To Herkules je chutnější. :-)
Já ho taky doma občas upeču, a vzhledem k tomu, že ho mladíci doslova sežerou, jinak se to ani říct nedá, bude asi lepší než v obchodě. Tím se ale nechvástám, jen skromně informuji. :-)) Jinak u nás , stejně jako u "Phil" vede podmáslák.

30.07.2017 08:57:02 | Koblížek

Ano, je mi jasné, že se neobtěžují vařit a loupat brambory, ale i tak...

30.07.2017 10:27:15 | Jarka

Já peču žitný, ale nejraději mám čerstvý podmáslový. :)

29.07.2017 18:01:25 | Philogyny1

Já když peču doma tak dávám hladkou pšeničnou mouku a chlebovou v poměru 2:1♥

29.07.2017 18:06:25 | Jarka

doporučuju chleba cibulový, ten je se sádlem moc dobrý - ten bramborový s dcerou máme rády, ale mnohem víc bramborové bagety, ty jsou trochu pikantní - ale možná záleží i na pekárně - cibulový kupuju v Lidlu, to bramborové pečivo v Albertu

29.07.2017 16:49:42 | hanele m.

Děkuji, podívám se.♥

29.07.2017 17:19:39 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí