Stará chata

Stará chata

Anotace: Jezdíme tam už dlouho.

Znám jednu přírodní památku, kam občas zajedeme na procházku. Je to jen malý kousek vzácné květeny, ale je tam hezky. Hned na kraji stojí chata, možná tam byla dříve než byla památka založena v padesátých letech minulého století, ale dnes už je asi opuštěná nebo možná se tam někdo objeví jednou za hodně dlouho, protože u chaty je naskládaná hromádka čerstvě neštípaného dřeva. Ale jinak žádné známky života.  Okolí je zpustlé, zarostlé, pumpa v zahradě se topí v kopřivách, vstupní branka obrostla bodláky a trávou. Okenice zavřené vždy když jdeme kolem a jezdíme tam celkem často. Docela je mi z toho pohledu smutno.

Já vím, ono se to dobře kritizuje, když neznám podrobnosti. Možná majitelé už nežijí nebo nemají sílu na údržbu, možná už to někdo zdědil a nemá na to čas. Ale i tak si říkám jestli by nebylo lepší takové nemovitosti prodat než je nechat chátrat a časem třeba i spadnout.

To místo je v takovém zákoutí a klidu, je tam dobrá dostupnost jak obchodu, pošty, autobusové zastávky. Stačilo by  prosekat stromy co tam jsou, vyhrabat zahradu, posekat trávu, chatku vyvětrat, uklidit prostě uvnitř i venku, opravit plot a bylo by tam nádherně.

Autor Jarka, 14.08.2017
Přečteno 377x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí