Čekání na Godota

Čekání na Godota

Jak málo lidí si dokáže uvědomit cenu života. Jak málo stačí k tomu, aby všechny naše jistoty zmizely. Kolik z nás žije život? Pořád se honíme za něčím, co bude. Až bude zítra, až budu dospělý, až si najdu práci. Pořád samé až, až a až. Ale co teď? Teď snad nežijeme, teď snad nemáme možnost ovlivnit budoucnost? Od nového roku začnu běhat, od pondělí přestanu kouřit, až naprší a uschne… Proč všechno tolik odkládáme? Proč nejsme schopni ocenit sílu okamžiku? Vždyť ten život (pravděpodobně) jednou prostě skončí a co pak? Nechci ležet na smrtelné posteli a být naštvaná, že jsem ze své lenosti, strachu a možná falešně vytvořeného pocitu bezmoci, čekala na ten správný okamžik, který nikdy nepřišel, nebo na zítřek a pak na další a pak vlastně proč to měnit, stejně to nemá smysl, že jo? Nedávno jsem potkala paní v obchodě zrovna v okamžik, kdy jsem se rozhodovala, zda si koupit kabát. Zřejmě vyslechla část mého rozhovoru s prodavačkou a říká mi „Můj manžel mi jednou řekl, že za chvíli přijde a už nikdy nepřišel. Praskla mu výduť v hlavě.“ a to byl jeden z těch okamžiků, kdy vám to dojde. To všechno.
Jsi se svým životem spokojený? Mám pro tebe malé tajemství, Godot nikdy nepřijde. Proč? Protože ty jsi svým Godotem. Ani pondělí, ani nový rok, ale TY!
Autor dívka s velrybou, 16.12.2017
Přečteno 660x
Tipy 14
Poslední tipující: deus ex machina, Týna, FuckingMaty, Jort, ewon, Anděl, Maxey, Iva Husárková, Frr, zdenka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten konec tomu dává pěknou pointu.

17.12.2017 23:44:19 | ewon

Jsem ráda, že se líbí :)

18.12.2017 08:38:34 | dívka s velrybou

Co se na to dá říct :) Je to pravda, ale je to docela těžké aplikovat to v praxi. Teda aspoň pro mě :D

17.12.2017 11:35:08 | Maxey

Samotná aplikace je věru to nejtěžší :) přeji hodně sil

17.12.2017 12:05:43 | dívka s velrybou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí