Zima - nezima

Zima - nezima

Anotace: Kdeže loňské sněhy jsou...

Vždy se ráno podívám z okna jestli náhodou nepřibylo aspoň trošku sněhového poprašku, když je ten leden a hned mrknu i na venkovní teploměr. A zatím mráz, led, sníh pořád nikde.

Někomu tato mírná zima možná vyhovuje, ale mně se stýska po  zasněžené přírodě.

Takto si příroda neodpočine pod sněhovou peřinou a nenabere sílu na jarní období, kdy by mělo všechno rašit a začít se zelenat. No příroda je silnější než my a nezbude než se s tím smířit a třeba si prohlídnout zimní obrázky jaké kreslil Josef Lada, ty vždy pohladí po duši. Vloni se mnohé vesničky jeho kresbám podobaly, ale letos to zatím moc zimně nevypadá.

I když meteorologové slibují na konec tohoto týdne ochlazení a sněžení i v nížinách. Tak třeba se PANÍ ZIMA přece jen probudí.

 

Autor Jarka, 29.01.2018
Přečteno 418x
Tipy 4
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Fany, Kubíno, Lighter
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-( taky jsem si nějak neodpočinula :-(, máš pravdu, Jarko :-)!

30.01.2018 07:35:53 | Fany

A včera a dnes to venku vypadá spíše jarně.

30.01.2018 10:08:11 | Jarka

:-) přesně, půjdu sázet mrkev :-))!

30.01.2018 12:05:47 | Fany

Mám to podobně. Mám rád zimu, když je sníh a mráz, takovou, jaká má být, ne nezimu. Ale bohužel, příroda není silnější, člověk ji kazí, hraje si na jejího krutého pána. Ekologové o tom napsali už hodně, ale...

29.01.2018 11:19:36 | Lighter

Ano člověk přírodě ubližuje, což je špatné.

29.01.2018 18:12:16 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí