Démoni uvnitř

Démoni uvnitř

Anotace: Démoni uvnitř naší duše. Něco co v nás prostě je a nedá se s tím bojovat. Někdy jsou to věci které ...

Démoni uvnitř naší duše. Něco co v nás prostě je a nedá se s tím bojovat. Někdy jsou to věci které nemusí náš život až tak moc ovlivňovat, ale i tak myšlenky přejdou ve slova a slova v činy. Někdo je sexuálně deviantní někdo má potřebu krást, někdo ubližovat. Někdo si přeje změnit svět, někdo ho chce vidět v plamenech. Jsou mezi námy bohužel i tací, kterým jen myšlenky a představy nestačí. Jejich monstrum je silnější než oni sami a tak se nešťastně stávají jen prázdnou schránkou vedenou něčím uvnotř jich samých a nutí je dělat hrozné věci. Věci pro společnost nepřijatelné a napochopitelné.
Autor Čtverák, 05.02.2018
Přečteno 610x
Tipy 3
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Iva Husárková, Anděl
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, hm, no, jsme všichni více méně mrzáčci, prostě lidi nedokonalý.Jsme sice každý originál a přeci jsme ve věcech které denně děláme tak podobní.Pokud nejsme posedlí démonem například jako byl Hitler, jistě se s tím do kladného stavu dá něco dělat.V první řadě je to, aby si to nejprve samotný človík vůbec uvědomil a následně pak také sám sobě přiznal.Změnit se člověk jistě může, ale musí chtít, jedině tak se to dá zvládnout.

06.02.2018 18:54:38 | Jeněcovevzduchukrásného

Nejhorší ovšem je, že to právě ostatní lidi v nás toho démona živí. Pak už jen záleží na vůli, nebo na síle přetvářky. Měl jsem v práci kolegu, byl to dobrák od kosti. Pro ostatní by se rozdal, když přišel byla s ním vždycky sranda a snad nebyl nikdo kdo by ho neměl rád. Jednou při raní směně si pro něj přišli policisti. Dýl jak půl roku doma věznil a týral manželku...

06.02.2018 21:47:35 | Čtverák

Čtveráku, piš dál. Pomáhá to. Nehleď na to, jestli to má nebo nemá hodnotu. Minimálně to má hodnotu pro tebe samotného. Že to někteří lidé nechápou, je jejich věc.
K tvé úvaze - myslím, že s tím, co je v nás, se dá bojovat. Dá se vyhýbat tomu, co nás stahuje ke zlému a upínat své myšlenky k dobrému. Dají se konat konkrétní skutky dobra a snažit se vyhnout těm, které jsou špatné. Ale je fakt, že i sebelepší člověk občas selže...

05.02.2018 21:58:51 | Alda

Moc děkuji za pozitivní reakci, určitě budu psát dál!

06.02.2018 00:21:04 | Čtverák

Je to zvláštní, ale žádné démony nemám, pro mě jsou démoni špatní lidé kolem. Jsem tak dobrý, až si někdy říkám jestli nejsem svatý! (že by to bylo působení zlého démona?) :-))

05.02.2018 14:12:25 | Lighter

Tvůj démon musí být krasavec! A nebo...

05.02.2018 21:44:16 | Čtverák

:-)

06.02.2018 11:13:29 | Lighter

Mně psaní také pomáhá nezbláznit se...a démony v duši mám - občas vylezou hezky ven a obsadí mozek. Špatný. Vyháním je muzikou. Sice občas se objeví upozornění, že si poškozuji přílišnými decibely sluch, ale někdy to holt na vyhnání musím podstoupit.:)

05.02.2018 06:38:19 | Anděl

Nepotřebuju aby jsi to četl. Nepíšu nic novýho a převratnýho. Nikdy jsem nepsal veřejně takže asi hned nezplodim hamleta, ale asi ani nechci...pomáhá mi že píšu. A tvůj názor mě vůbec nezajímá.Jen ti zdvořile odpovídám. Každopádně díky za reakci. Jo a malá rada, nevprojevuj se tak sebejistě a profesionálně, lidi tě nebudou mít rádi.

05.02.2018 02:12:05 | Čtverák

A někdo si myslí, že objevil Ameriku.:D
Literární hodnota žádná... asi si nemáš s kým pokecat, co? Co třeba místo psaní takových zbytečností jít radši do hospody?

05.02.2018 01:04:29 | Jezero

Jezero: ty seš tady na lidi moc tvrdej. :-) No ale máme tu demokracii, každej si píše co chce... :-)

Čtverák: možná by pomohlo to nějak rozvést, případně vybrat si nějakého konkrétního démona, Jezero už naznačil démon alkohol. :-) Na druhou stranu jsou i názory, že čím delší dílo, tím menší čtenost. Podobně čím mentálně vyzrálejší dílo tím menší čtenost. Konečně nejlepší jsou díla, která požadují znalost jiných děl, či dokonce knih. Či chtějí po čtenáři další čtení, aby vůbec pochopil, o čem se v díle píše... -teď nevim, jestli moje rada je vůbec k něčemu. Asi si zase budu muset pustit Skřivánci na niti.

No, jsme tu taková zvláštní skupina... tak klidně piš dál. Dílo každého z nás bude stejně časem zapomenuto (či přímo (po zásluze) ignorováno). U mě je zapomenuto zhruba několik dnů po sepsání. :-)

06.02.2018 01:36:08 | ewon

Líbí se mi tvůj názor že jsme tu zvláštní skupina, ale je to super. Nemusíme si tu na nic hrát, jen se vypíšeme ze všeho z čeho se vypsat potřebujeme a navíc si to může i někdo přečíst a třeba pomoct....každý kdo píše píše z nějakého důvodu. A je super že je tu možnost to anonimně sdělit i někomu jinému...

06.02.2018 03:50:08 | Čtverák

Máš nádherný styl psaní...
A věř mi,že lze být veden i něčím jiným než démony:)

15.02.2018 14:32:36 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Tak jsem prave dopsal, ulozil nic se neobjevilo.....:/

06.02.2018 02:16:14 | Čtverák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí