Mimozemšťani jistě existují

Mimozemšťani jistě existují

Anotace: 2012 Máyská proroctví a kruhy v obilí(dokument cz)

Začínám žít čím dál více duchovněji.Volný čas věnuji zkoumáním kruhů v obilí a podobnými úkazy.Nedávno jsem v práci viděl starý,ale i tak zajímavý film
Blízká setkání třetího druhu.Tento americký film z roku 77 je opravdu pěkný, a řekl bych, že předběhl dobu, dobu vnímání mimozemských civilizací.
Jsem člověk věřící, ale i tak nevylučuji život na jiných planetách.
Pokud existuje mimozemská civilizace, tak se to s vírou, Stvořitelem vůbec nepere.
Stvořitel je Jen Jeden a Stvořil Vše, tedy i mimozemšťany.Včera jsem našel velmi pěkný dokument, který vřele Doporučuji(2012 Máyská proroctví a kruhy v obilí(dokument cz)
Tento dokument a moje bádání jak doma tak i v pracovní době, mě přesvědčil o tom, že mimozemský život nejen existuje, ale, že nás již dlouhou dobu sleduje a snaží se(po svém)navázat s námi kontakt.
Pokud budete ochotní sledovat tento vyjímečný dokument až do konce, možná někteří z vás uvěří v tuto mimozemskou realitu.
Mě tento dokument, obzvláště pak jeho druhá polovina, opět přesvědčil o existenci daleko inteligentnějších bytostí v našem přenádherném a složitém Vesmíru.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 27.05.2018
Přečteno 425x
Tipy 2
Poslední tipující: Květka Š., ewon
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já ho neviděl, a možná ani neuvídím a hádám, že by mě nepřesvědčil. Ale nemůžu si nepoložit fascinující otázku. Jsou nám mimozemci podobní je jedna věc. Myslí podobně další. Ale sakra by mě zajímalo, jestli jsou taky nábožensky založení. :-))
Případně jak vůbec pojímají duchovno. Ale s těmi kontakty to je horší. :-))
Ve Startreku to tuším moc neřešil, ale moc ho neznám, tak nechci kecat.

28.05.2018 22:32:38 | ewon

2012 Máyská proroctví a kruhy v obilí(dokument cz)
mrkni na to, je to opravdu Hodně zajímaví.

29.05.2018 11:34:57 | Jeněcovevzduchukrásného

Ewone, myslím si, no skoro jsem přesvědčený, že jsi se nepodíval na ten dokument který jsem doporučil.Je to opravdu Velmi zajímavé, skuz na to mrknout.Pokud tak uděláš, možná částečně změníš názor na tuto tématiku.Pak napiš co ty na to.

29.05.2018 11:28:45 | Jeněcovevzduchukrásného

já jsem tím někdy pověstnej. :)
Tam už ten název napovídá, že to jsou dokumenty typu nesmysly. Oni to lidi totiž rádi sledují, fascinuje je to. Mě to zas děsí, jak se to vezme. Zkusím na to kouknout teda... protože soudit něco, co jsem ani neviděl... Ale je to ten typ jako "záhady UFO" a "celou noc jsme pozorovali, jestli se neobjeví a pak nad ránem, málem jsme spali najednou, a pak na kameře, rozmazané cosi. "Bille pojď blíž, pojď blíž... Cítím nějakou energii". Atd atp.
Pak tam mluví nějaký profesor, o tom, že tahle historická deska znamená přílet UFOnů atd atp. Budu rád, jestli se pletu. :-))

Arnošt Vašíček, Daniken ze starých mohykánů, ale je jich jako psů co to zkoumaj. Myslím, že na to maj i univerzity... :)
Ve středověku se tomu říkalo šarlatánství. :)

29.05.2018 13:31:57 | ewon

Ewone, myslím, že tohle, tedy ten můj tip, není to co zde líčíš.Trvá to asi půl? hodiny, ale v každém případě nepřeskakuj a mrkni na to od začátku až do konce.Pokud by tě to mělo děsit, tak se na to vykašli.
Já sám bych byl rád, kdyby nás přiletěli navštívit, třeba na Strahově, tam je celkem dost místa.Pokud bychom na ně ale nezačali střílet a to(strach z neznámého)tak, tak by mohli vylézt ze svých super strojů a podat nám třeba i ruku.Bylo by však nutné, aby přistáli na více místech v na celém světě, aby se zase neříkalo, jó v tom Česku zase blbnou.

29.05.2018 14:47:21 | Jeněcovevzduchukrásného

jsem chtěl najít, jestli jsem reagoval někde na planetu Nibiru, ale to moc nejde. Tak aspoň jedno dílo z magického roku 2012.

https://www.liter.cz/uvahy-zivot-758263-cist#1285850

(opět se mi to nechce číst, jen to ukazuje jak jsem tu dlouho a jak si nemůžu pamatovat všechno).

Btw. mě třeba bavěj kataklizmatický katastrofy v historii Země, netřeba se tolik bát, neb je to už za námi. :-)
A taky se tomu pořádně nerozumí... A připadaj mi ještě šílenější než tyhle UFO "dokumenty".

https://www.youtube.com/watch?v=9g6FxUYRzoE

je to i česky, tak rychle než to kvůli právům smažou. :-))

Jinak já netvrdím, že UFO není (ve vesmíru), já to prostě jen neřeším. A podle všeho není na Zemi.

29.05.2018 16:16:28 | ewon

https://www.youtube.com/watch?v=tNYrV9qrXT4

viděl jsem tohle. Je to celý nesmysl. :))
Ale přijde mi, že už jsem to někdy viděl (dávno). Na druhou stranu jsou tam informace, který si samozřejmě nepamatuju a který jsou zajímavý.


http://www.astro.cz/clanky/ostatni/maysky-kalendar-a-rok-2012.html

Tady je rozebrání toho kalendáře, nemám sílu to číst...

29.05.2018 16:05:36 | ewon

Nesmysl?, nene, podle mého jeto jasně a logicky vysvětleno a tudíž podle mého a mnoha dalších je to pravda.To není dílo lidských rukou, ale je to jistě dílo mimozemské civilizace.Tady se neschodnem.Zajímavá je i debata-Jan Frolík/Karel Rašín-kruhy v obilí-Debatní klub.:-)

29.05.2018 17:04:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Jsem se na tom ještě vyjádřil v úvaze. Nicméně (chápu, že to je relativní) ten dokument pro mě nebyl ztráta času, bylo tam dost informací které jsem dříve netušil. Třeba o Mayích, ale vlastně i o kruzích v obilí. Obecně to pak taky vypovídá o době, ve které žijeme a jak se bavíme. Možná ještě zkouknu sisyfa, jestli za to ČT nedostala balvan. :-)

no, ČT za to dostala zlatej balvan za rok 2012... Tedy nejenom za tento dokument.

viz:

http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1363969248

30.05.2018 12:35:23 | ewon

Ewone, mě se tenhle Italský dokument moc líbil, a nejen to, přesvědčil mě o tom, že mimozemšťani žijí.Mi lidé se spíše bojíme toho, aby to nebyla pravda.Americký filmy o nestvúrách z vesmíru působí na lidi v celém světě jistě přímo hororově.Tito mimozemšťani, kdyby nám chtěli ublížit, tak nás již jistě mohli dávno zničit.Na místo toho nám vytvářejí hotová Umělecká díla a to již delší dobu.Jistě jsou napřed na všech ůrovní života, a taky jistě také vědí, proč se ještě nechtějí JASNĚ ukázat.Možná i věří ve Stvořitele jako mi zde na Zemi, a proč taky ne.My lidé si o sobě Moc myslíme, zatím jsme dokázali zkrotit nějakou tu řeku přehradama, nějakej ten atom v at.elektrárně, ale pak stačí jedno střední zemětřesení a všechno se bortí.Někteří lidé, a to asi většina, si jednoduše nechtějí připustit, že by někdo byl více tvůrčí, nebo dokonce inteligentnější než jsou sami.Já si fakt myslím, že ty kruhy v obilí jsou jejich práce a proč se nechtěj jasněji ukázat, no k tomu mají jistě také logický důvod.Třeba se jednou dočkáme.

30.05.2018 19:02:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Jestli to jsou UFOni, tak proč s náma komunikujou tímhle způsobem? V symbolech v poli, co zajímá jen pár nadšenců. Proč na solidní signál prostě mlčej?
Radši se nebudu ptát jak to vytvořili. To sem jako fyzicky letěj (odněkud) a pak jediné co tu nechaj je vzkaz v poli v Británii? Mimochodem, vypadá to, že uměj anglicky. :-)
Proč to nenapsali třeba čínsky? Proč nám neřeknou něco, co ještě vůbec neznáme?

... vypadá, jak když se trochu styděj...

jinak ty obrázky v poli jsou docela pěkný... a hledal jsem, že ten Drážďanskej kodex dekódoval snad nějakej Rus, ale vlastně se na tom pořád dělá.

29.05.2018 19:30:07 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí