Až přistanou na naší planetu mimozemšťani, nebudu jistě zaskočen

Až přistanou na naší planetu mimozemšťani, nebudu jistě zaskočen

Anotace: Mimozemšťani-jasná realita, a kruhy v obilí to Jasně dokazují

Velmi bych si přál, aby mimozemšťani navštívili naší planetu.Myslím tím, aby toto setkání bylo na více místech, a bylo to nezpochybnitelné.Většina lidí v jinou civilizaci nežli je naše, nevěří.
Mimozemšťani s námi však komunikují již delší dobu, ale většina z nás lidí o tom raději nechce nic vědět, jelikož se toho to neznámého bojí.Lidé, kteří s UFO měli nějaké spojení si většinou nechávají své zkušenosti pro sebe, jelikož by je ostatní lidé mohli mít za blázny.Avšak díky lidem odvážnějším, lidem, kteří si nedělají starosti z toho co o nich budou ostatní říkat, se můžeme dát do debaty o tomto fenoménu.Kdyby nebylo těchto lidí, tak by se o UFU, mimozemšťanech vůbec nemluvilo.
Kruhy v obilí, jejich velikost a hlavně složitost je Jasným Důkazem toho, že Mimozemšťani Existují.Jak více by měli prokázat, že existují?,teď už jedině tak, že na naší planetu jednoduše přistanou, a ukáží se nám jasně fyzicky.
Zkrátka lidi se hlavně bojí neznámého, a to je hlavní věc, která jim brání se o toto téma starat a zaobírat se tím to fenoménem.

Pro ty z Vás, kteří chtějí na vlastní oči vidět Velmi zajímavý dokument, doporučuji shlédnout dokument -
2012 Máyská proroctví a kruhy v obilí(dokument cz)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 01.06.2018
Přečteno 344x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí