Co se má stát, to se stane

Co se má stát, to se stane

Každý člověk, ať je černý nebo bílý chce žít co nejlépe.Nedivme se tedy, že do Evropy směřuje čím dál více černochů.My bílí jsme se k černochům v minulosti nechovali nijak hezky, ba naopak.Z otrocké práce vyrůstala nová města po celém světě.
Teď si jistě černí občané vědomě chtějí vzít část zisku, který se nahromadil již před staletími i z otrocké práce jejich černých bratrů a sester.Na otrokářský systém, který byl zrušen de fakto nedavno jistě jen tak nezapoměli.Byl to systém Krutý a Odporný.
V dnešní době, kdybych byl pašerákem barevných lidí, jistě bych neopomenul těmto lidem na cestu do zaslíbené Evropy říci,
Jeďte si pro to co vám z velké části patří, pro to, co díky krutému otrokářskému systému vzniklo nejen v Evropě, ale všude na celém světě.
No, a tak se nedivme, že Všude po celé Evropě bude přibývat barevných lidí a to některých i velmi nazlobených, jelikož jejich prabáby a pradědové okusili tento krutý a ponižující systém otrokářský.

Když pan Obama na Velkém samitu v Africe doslova řekl,
Jděte podnikat, máte to za humny, myslel tím jistě Evropský kontinent.
Nemohl to říci naplno, ale jeho černí bratři mu jasně rozuměli.
No, a co bude dál?, lodě a čluny s Afriky budou stále a stále připlouvat a bílí se budou stále jen dohadovat jak tomu zamezit.
A však marně, oni totiž barevní nemají co ztratit, a tak barevných bude stále a stále přibývat a s tím i mnoho dalších problémů:-(
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 15.07.2018
Přečteno 361x
Tipy 3
Poslední tipující: piťura, Lighter
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu, že evropané a jejich hrozná civilizace toho za svou dlouhou historii hodně špatného způsobila ve světě a teď za to platí. Barbaři opět přišli vyplenit Řím. Nejen. :-)

16.07.2018 13:09:50 | Lighter

Ano, a nejen Barbaři.Nežli EU udělá opatření, které zabrání dalšímu přívalu lidí, lidí a teď už hlavně z Afryky, a kteří si myslí, že jim v Evropě budou lítat sama pečená kuřata do úst, tak jih budou statisíce, neli milióny.Budoucnost Evropy je napováženou:-(

17.07.2018 16:03:40 | Jeněcovevzduchukrásného

Oprava-z Afriky:-)

17.07.2018 16:11:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Vždyť to říkám, že tzv. "barbaři" vždy hledají v každém "Římě" ty stejné pečené holuby do huby! Kéž by tady byli! :-))

Bohužel, jak se všechny národnosti, nábožnosti a kulturnosti příliš zamíchají, pak to zavání tvrdým konkurenčním bojem, neboli mocensko-mafiánsko-teritoriálními čili "občanskými" válkami. Nebo vznikne něco jako "národ"(debilní název pro pojebanou křižovatku-jak říkala babička :-)), který rád válčí se všemi kolem. Jako třeba "amerikánci". Světový mír vzniká stálým válčením (ideálně-porážkou všech nepřátel) je jejich heslo. :-))

18.07.2018 12:53:59 | Lighter

No, máme se na co těšit:-(

18.07.2018 13:21:54 | Jeněcovevzduchukrásného

Už tam jsme, jestli chápeš... :-(

18.07.2018 13:24:48 | Lighter

Chápu, chápu, vždycky jsem viděl kapánek dopředu.
Pan Babiš byl pozván do Itálie, a jsem si jist, že k nám, jako dáreček "přiveze" 500 uprchlíků.Je to krysa, nevěřím mu ani slovo.

19.07.2018 20:30:37 | Jeněcovevzduchukrásného

Nerad, ale asi s tebou souhlasím. U nás si všichni myslí, že Andrej je velké zvíře, ale on "potají dolézá", neboli jedná s evropskými "šéfy" ještě vlivnějšími než on. A když mu Merkelová pohrozí, že přijde o miliardy na dotacích v Německu, sklopí ocas a "vyhoví požadavkům EU" a podle nich vytvoří vládu. A to se stalo. A kdoví k čemu dalšímu ho EU leadři donutí.

20.07.2018 11:04:26 | Lighter

Ano, je to přesně tak jak píšeš:-(, tak že, máme takovou vládu jakou si zasloužíme:-(.Dříve jsem si myslel, že Češi jsou chytřejší, citlivější, a že ho co nejdříve prokouknou, ale volby to nepotvrdily:-(.Zdá se, díky našemu obyvatelstvu, žijeme v Kocourkově.

20.07.2018 13:13:28 | Jeněcovevzduchukrásného

Připomněl jsi mi jeden starší politický vtip! Ale myslím, že nic podstatného se nezlepšilo. :-) Našel jsem ho ve svém archívu. Něco o světově-evropském kocourkovství.

"Probudí se Hitler zpocený uprostřed noci.
Eva Braunová se ho ptá:
“Co se Ti zdálo Adolf? Rusové že jsou v Berlíně ?"
“Ale ne, zdál se mi debilní sen o Německu v roku 2016"
Kancléř je bába, ministr zahraničí je buzerant, v továrnách Daimler-Benz makají Turci.
Německo platí dluhy za Řeky a Španěly.
Místo nacistických průvodů s loučemi - ulicemi pochodují gayové,
my platíme Židům a plníme rozkazy nějakého amerického černocha!
To ale není vše ... fašisti nejsou v Reichstagu, ale v Kyjevě,
Rusko válčí s Ukrajinou a my Němci ukecáváme Rusko, aby neválčilo !"
Eva na to:
“Spi miláčku, to je jen blbý sen taková fantasmagorie se nemůže nikdy stát.”

20.07.2018 13:36:28 | Lighter

To je dobrý Vtip:-)))
Víš, no, aby z toho všeho nebyla zase válka, lidi jsou na to blbí dost:-(

20.07.2018 14:53:34 | Jeněcovevzduchukrásného

Třetí světová válka právě probíhá, ale už se neválčí postaru, ale různými novými "zbraněmi". Jinak a mnohem účinněji. Kyberneticko-mediálně propagandisticky, měno-bankovně-ekonomicky, multikulti-nábožně, lidskoprávně-migračně atd. Ale občas se nějaké výhružné humanitární bombardování stále hodí! Prý potiteroristická prevence.

21.07.2018 11:28:12 | Lighter

Jasně, takže nekoukat na zprávy a podobný věci.Jeden čas jsem to takhle dělal a byl jsem veselejší.Asi opět začnu.:-)

21.07.2018 12:45:41 | Jeněcovevzduchukrásného

Opět máš pravdu, já to tak taky občas dělám jako mediální detoxikaci a jsem mnohem spokojenější, sice pštros s hlavou v písku, ale ať! :-))

22.07.2018 22:37:38 | Lighter

Tak, tak, lepší pštros s hlavou v písku, nežli si otrávit zbytek života.:-)

24.07.2018 16:50:25 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí