Nevím

Nevím

Anotace: inspirováno životem...

Já už opravdu nevím jak dál. Vlastně ani nevím jak to bylo, a jak to je. Každý chodí kolem mne a neustále mi něco říká, v něčem mi radí, něčím mě informuje nebo na mě jen mluví. Ale já jen stojím a tupě zírám do dálky. Vlastně ani nevím proč zírám a nač zírám. Prostě jen koukám - a koukám.

Můj svět je ryze „černý“. Černý dům, černá zahrada, černý oblek, černý stůl, černá židle, černý obraz a v něm černo černá tma. Černý sklep s černými kouty a černými krysami, které koušou černý chléb. Černá duše, černé sny, černá láska - černý život a černý svět, který mě obklopuje. Já mám ale černou barvu rád! Mám ji rád, protože je černá a černá se mi jako barva líbí. Myslím že černá je barva naděje. Taky úspěchu a myslím, že černá je i budoucnost.

Nevím proč je všechno takové jaké je. Jestli je to mnou? Možná. Chtěl bych to změnit, ale mám strach. Mám strach ze změny. Ale přitom chci změnu. Mám ale strach i z toho co chci, poněvadž já nevím co chci. Mám strach z toho, že mám strach.

Vždyť já ale nemám strach. Vždy sem si myslel že jsem statečný, hrdý, nebojácný, že mě jen tak něco neskolí, že jsem kus chlapa o kterého se dá opřít. Který něco znamená a který něco ovlivňuje. Pomalu ale přicházím na to…

Nevím. Já už opravdu nevím jak dál. Nevím co chci, nevím z čeho mám strach, nevím jestli mám strach, nevím kdo jsem, co jsem – já prostě nevím.
Autor Alius, 22.02.2007
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Díky za komentář k mému nejhoršímu dílu...tak to sis číst neměl-je to fakt dávno:( A přeji hezké ráno (1:22), Livie

25.02.2007 01:23:00 | Livie

Wauuu, většina lidí svůj strach skrývá a předstírá, že vše je normální. Ale není. Spousta lidí prožije svůj život, aniž by pochopili, že vlastně neví, proč tady jsou. Je dobré, že ty si to uvědomuješ. To je asi první krok k tomu, aby člověk začal přemýšlet o životě, o jeho smyslu. Přesně tahle věc mě přivedla na cestu, kde teď jsem. Jednoho dne jsem se zarazil a pochopil jsem, že vlastně vůbec nerozumím životu, že vlastně absolutně nechápu, proč tady žiji. Je to hrozné zjištění, nicméně také velmi důležité. Člověk odhaluje vlastní nevědomost a začíná pátrat. Sedl jsem si do kouta a přemýšlel jsem. Začal jsem hledat a našel jsem Boha. To je můj smysl života.
Přeji ti hodně síly do vlastního hledání.

S požehnáním

24.02.2007 11:35:00 | Hippy

Myslim, ze mame hodne spolecneho...uz jsem ani nedoufala, ze je jeste nekdo jako ja...livie.shanti

23.02.2007 19:27:00 | Livie

Nevím, nevím z ceho mam strach a mozna, ze vim, ale mam strach to rict. Mam strach ze samoty, mam strach z lidi. Mam strach. Nevim, ale nejsi sam.

23.02.2007 19:16:00 | Livie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí