Single nebo levný zboží

Single nebo levný zboží

Anotace: Zlatý stránky dnešního seznamování

Seznamování v dnešní době je jako nákup na největším nákupním portálu na světě. Z posledních zkušeností si připadám, jako produkt levnějšího charakteru. V minulých dobách byla normální holka průměr. Hezký úsměv, zářivé oči, zvonivý smích. To dnes neplatí.
Lidé dnes vztahy v podstatě nakupují. Na veškerých aplikacích jako je tinder, badoo, blinder a dalších "seznamkach" listují jako v časopisech. Doslova listují. Jako by listovali ve zlatých stránkách. Nic není dost dobré. Holky se fotí, jako do katalogu potravin, všechny stejné pózy, nakloněné hlavy, nožka dopředu... aby se předvedly v tom nejlepším světle. A stejně to pro kupující není dost. Osobnost z fotek nevytřískáte, ale hlavně, že bude dost hezká přeci.
Osobně mě uráží myšlenka na to, že by přišla zpráva typu: "Ahoj, jak se máš?". Kolika holkám tato zpráva přišla od stejného odběratele? 15? 20? Když já odpovím a dočkám se schůzky, bylo nás více takových? Jsem jen na čekačce? Měla bych si někde vytáhnout číslo z automatu a počkat až bude přepážka volná? Opravdu je dnes v pořádku prostě čekat v regálu a doufat, že si mě některá z rukou vybere a mít jistotu, že se nedostanu mezi použité zboží, které se znovu vystaví a bude muset projít znovu stejným procesem?
Pořád dokola? Kam se podělo osobní setkávání? Způsoby, jak zaujmout? Když jdete za zábavou, proč se čeká, že jdete jen za sexem? Kdy tohle začalo? A jak to skončí?
Zůstat single je možná lepší, než být levným zbožím.
Autor Anitram Deschain of Gilead, 26.09.2018
Přečteno 355x
Tipy 10
Poslední tipující: Jort, Frr, Lighter, kudlankaW, grázlík
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...jak jsem šťasten již mimo oběh...

27.09.2018 15:19:40 | Jort

Přece nebudeš kupovat zajíce v pytli, ne? Vždyť žijeme v kapitalismu, kdy je vše prodejné včetně nás, době posedlé nakupováním a dokonalostí...:-D

27.09.2018 10:43:46 | Lighter

Poněvadž mě Tvé slovní naléhání zaujalo věnuji ST. Kudlák

27.09.2018 10:38:15 | kudlankaW

Text na toto téma mě zaujal. Pokud se ptáš kdy toto kastování začalo, jako dílčí pamětník musím nepokrytě napsat, že dle mých zkušeností po roce 2000, což může být doba tvého příchodu na planetu, Příklon post sociastické společnosti k tržnímu hospodářství, stinné jeho stranky mediální reklamní masírky s nutností konzumu, masivní rozšíření informačních technologií, a jak zpívá sloveská Katarzia" skusenosti zo sexom prostrednictvom internetu i mnoho dalšího, může za Tvé momentální pocity. Poet Martin Kristián Kudlák. Rozhodně dobré téma pro sociologickou studii.

27.09.2018 10:36:30 | kudlankaW

musíš si říkat, že jsi jedna z N dívek na seznamce, která se rozhodla na zprávu:
"ahoj, jak se máš?"
odpovědět. N-m na ni vůbec neodpovědělo. :-)
Ale vůbec nechci nějak soudit, spíš si z toho dělám srandu.

27.09.2018 06:40:07 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí