Sny

Sny

Co jsou to vlastně sny? Potřebujeme je k životu? K čemu vlastně jsou? Nebyl by život bez nich lepší? Spousta otázek, na které si každý odpoví jinak. Já osobně si myslím, že sny jsou jednou z nejdůležitější věcí v životě. Kdybychom žádné sny neměli, tak pro co bychom měli žít? Každý má od malička nějaká ta drobná přání. Například dostat tu nejrůžovější panenku co existuje nebo to nejkrásnější autíčko, které vystavují v obchodě. Jak dospíváme, naše sny nabírají na důležitosti. Na základní škole sníme o princi na bílém koni a první lásce. Když ji pak najdeme, budeme si ji pamatovat do konce života. A tenhle člověk, který nám byl první láskou, bude zosobňovat splněný sen a vždycky ho za to budeme mít rádi. V posledním ročníku na základní škole sníme o té nejlepší střední škole, se kterou se pojí zbytek našeho života. Co budeme vlastně dělat celý zbytek života? Každý má na tuto otázku jinou odpověď. Má odpověď by zněla, že vůbec netuším. Většina lidí sní o skvělé práci a po boku dokonalého muže nebo ženu. A jakmile se vám nějaký, i ten nejsebemenší sen vyplní, váš život bude o jeden stupínek lepší. Jeden sen nahradíme druhým a druhý třetím a tak je to dobře. Podle mě jsou sny velmi důležitou součástí života, bez které se prostě žít nedá. Nedokážu si představit, že bych žádné sny neměla. Celý život je o snění a o snaze vyplnit je.
Autor Romi176, 18.01.2019
Přečteno 361x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí