Z pohledu kaktusu

Z pohledu kaktusu

Anotace: I kaktusy něco cítí, něco ví. Jen to nemají čím vyjádřit. Nebo si to alespoň myslím.

Přiklání se ke mně blíž a blíž. Každý den o kousek. Co se asi stane, až se mě jednou dotkne? Bude mě to bolet?? Budu cítit to, co cítí jiní, když se dotknou mne? Křičet asi nebudu. Nemám čím. Jak já někdy závidím všem, co mají emoce. Nebo spíš je mohou vyjadřovat. Já emocemi překypuji, ale vyjádřit je nelze. Tak alespoň mám tohoto milého souseda. Stojí tu vedle mě.
Někdy cítím, že on přesně ví, nad čím uvažuji. Za těch 5 let, co tu jsme, se k sobě přikláníme. Asi to tak má být. Lidé mluví, usmívají se, sbližují se. My se přikláníme. Znamená to, že jsme si sympatičtí. Znamená to, že jsme si blízcí. Dalo by se říci, že jsme přátelé. Až jednou o něj přijdu, nebo snad on o mě, ten druhý na světě už dlouho nebude. Bude mu chybět ten mlčenlivý přítel, co vždy věděl, co si myslí. Co vždy věděl, jak se má, co cítí, co ho trápí. Věděl to a ani nemusel se ptát. Neměl čím. My máme dobrou intuici. Lepší než vy, lidé. Muselo to tak být. Vy máte ústa, hlas, my intuici. Vycítíme, když něco není v pořádku, když něco je jinak. Hůř. Líp.
Teď, když se vám představím, budete se smát. Říkat si: „Cože? Co je to za hloupost?“ Pak se ale zarazíte. Podíváte se na nás dva, co stojíme vedle sebe a jemně se přikláníme. Zamrazí vás z té pravdy. Pokud se ovšem odkláníme, nemáme se rádi. Nejsme si sympatičtí. Nevíme, co ten druhý cítí, co si myslí, co ví. Nechceme to vědět. Prosím vás, já sám něco podobného zažil, není to příjemné. Dejte nás od sebe dál. Život kaktusu není lehký, ale krásný určitě.
Autor miškahrabalka, 03.03.2007
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dekuju ti za kritiku (teda spis za koplimenty)
jsem rad, ze se ti moje versotepectvi libi...

Mimochodem, ja zase moc na literu nectu (a nepisu) prozu, ale tvopje se mi fakt libi, ma to neco do sebe. Nejvice mi libi tahle uvaha o tom katusu, je uplne skvela...

Jo, kdyz jsem si tak procital ty tvoje dilka nemohlo mi neuniknout jak tam pises o Vaclavaku... Jsi z Prahy?
Ja bych chtel, jestli se sezene dost lidi udelat srazek v Praze pac Brno a OStrava je pro me set sakra daleko...

mej se hezky
a pis, pis a pis...

P.S. Na vek se uplne vykasli ten nejni vubec dulezitej... :-)

30.05.2007 23:35:00 | Dimi

Super nápad. A neřeš ten věk:).Hlavně se za to nestyď. Je jasný, že se najde pár lidí kteří ti budou tvrdit že o životě nic nevíš a podobný věci...kolik toho víme ale záleží jenom na nás. Někdo může být ve 14 vyzrálejší a vědět toho o životě mnohom víc něž někdo ve 20...Tvůj pohled na svět a talent na psaní se jen tak s věkem nezmění.

24.05.2007 17:53:00 | longing

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí