Idiot

Idiot

Anotace: ???

Toto označení mě napadne vždy, když narazím na komentáře K.K., které plodí v neskutečném množství. Průměrně 9 denně.

Označení idiot má v zásadě dva významy. Původní, pocházející z Řecka, je člověk, vyhýbající se věcí veřejných a starající se pouze o své záležitosti. Tak to Karel určitě není. V dobách dávno minulých by z něho byl velmi výkonný inkvizitor.

Lékařský význam je schopnost pouze omezeného vzdělání, ale to Karel taky není. Potom už mě napadá pouze to, že nás ostatní považuje za idioty a snaží se nás učit. Jenomže dobrý kantor, ale i vedoucí musí mít dispozici pro vedení a k tomu patří i pochopení druhé strany, nebýt ignorant a nechovat se povýšeně. Pokud to nechápe, potom se chová jako diktátor, a těch máme kolem sebe už dost.

Domnívám se, že na něho dolehla krize středního věku. 

střední věk

Autor banan, 30.10.2019
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krom toho odešlo pár lidí, kteří zdejší komunitu obohacovali svojí tvorbou a to mě mrzí nejvíc.

30.10.2019 21:59:17 | blázen

Psychologové radí, jak se k takovým lidem chovat. Nestýkat se s nimi. (To se jim snadno řekne. Být idiot v původním smyslu slova je těžké...:-))

30.10.2019 10:58:01 | Lighter

k tomu počtu: bude-li méně geniálních příspěvků, bude méně idiotských komentářů
na ostatní nemá smysl reagovat

30.10.2019 06:25:32 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí