AIDS-nevyléčitelná nemoc, tedy zatím

AIDS-nevyléčitelná nemoc, tedy zatím

Když mi bylo krásných třiadvacet, tak jsem pracoval jako číšník v hotelu AXA.
Rád na ty časy vzpomínám, jelikož tam byla skvělá parta kolegů, zkrátka jsem do práce chodil rád.
Vzpomínám si velmi dobře jak jsem tehdy stál před barem a jak jsem se začetl do asi tak čtyři na čtyři centimetry malého článku.V tom článku roku 1983 psali, že se v západním Německu objevila neznámá smrtící nemoc AIDS.
V tom okamžiku jsem již věděl, že tato nemoc bude hrozbou pro celý Svět.
Muselo to ze mě ven, a tak jsem kolegům kraťoučký článek přečetl s tím, že tato nemoc bude dlouho nevyléčitelná a bude mít nespočet obětí.
A tehdy jsem také dost změnil svůj sexuální život.Pokud jsme tedy jeli na Prahu a v nonstop baru jsem narazil na lehčí děvu, tak jsem si jí domů jako jindy již jen tak nepřivezl.Jednoduše řečeno měl jsem z AIDS respekt a své sexuální chování jsem hodně zbrzdil.
Dnes je AIDS stále nevyléčitelná nemoc a ačkoli se o ní v tv vůbec nemluví,
tak ona tu stále je a dovolím si tvrdit, že jí i ve světovém měřítku nemáme vůbec pod kontrolou.Není osvěta a tak se tato nemoc, vir, dále nekontrolovaně šíří.
Jediný účinný způsob jak se jí vyhnout tedy je, aby člověk nestřídal partnerky, partnery jako fusekle a nepodstupoval se tak riziku nákazy.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 23.02.2020
Přečteno 288x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter, šerý
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je až trapné, jak si člověk na všechno špatné zvykne. A trvá to jen "mediální chvilku". Aids, rakovina, terorismus, klima.změny, daňové ráje pro miliardáře a taky koronavirus...Běžná věc, nás se to přece netýká. Vše je v pořádku, máme se nejlépe v historii, ne? Proč se zabývat tím špatným? Po nás ať přijde potopa! :-))Dělám si nemístnou legraci, odpusťte mi...

24.02.2020 11:17:39 | Lighter

Přesně jak píšeš a nelze jen souhlasit.Dokud se mě to netýká tak je vše dobrý:-(
Ale tak to přeci není, člověk by měl přemýšlet kapánek dopředu a neměl by si neustále nasazovat růžové brýle.Měl by dát na svoje instinkty, vždyť je snad nemáme už úplně vygumované.Já za sebe jedu zítra do MAKRA, abych něco více nakoupil a to včetně toaleťáku.Mám ženu po čtyřech operacích břicha(již je kůli tomuto v inv.důchodu) a máme ho tak velkou spotřebu.Píšu to nerad, ale dnes už se dá jasně říci, že nám hrozí celosvětová pandemie.K tomu jenom dodám, že jsem jen pouhý realista, jo a ještě něco, štěstí přeje připraveným.

24.02.2020 13:39:44 | Jeněcovevzduchukrásného

Bohužel zdravé instinkty lidé už nějak nemají, protože se příliš socializovali, neboli jako (...píp) přizpůsobili moderní době a globální civilizaci, která po nich chce přesný opak toho, co jim našeptávají instinkty. Takže největším problémem při případné infekční pandemii bude špatný přístup lidí, kteří se přece nenechají osobně omezovat ani "nějakou blbou nákazou" v cestování, byznysu a svobodě, ne? K čemu přísná prevence a důkladná hygiena a osobní zodpovědnost za své "potenciálně nebezpečné" chování, když věda a medicína přece vše zvládne? Třeba to nebude případ koronaviru, ale nějaké další nákazy, která bude nebezpečnější než se lékařům a vědcům zdá...? Nechci ale nic předpovídat, to by měli ti vědci, co se tím zabývají nejlépe vědět...

25.02.2020 11:48:10 | Lighter

Přesně, jak píšeš, špatný přístup lidí.Dnes jsem přijel z MAKRA a nakoupil jsem ty nejdůležitější věci, abych se pak nemusel tlačit mezi chaotickými lidmi.Ostatně i kdyby situace s tímhle virem byla časem i uspokojivá, tak to co jsem dnes nakoupil se i tak časem zužitkuje.No, snad tenhle čas před námi nebude až tak kritický.

25.02.2020 19:06:32 | Jeněcovevzduchukrásného

Myslím že AIDS je v Evropě alespoň stabilizované díky kondomům a dobrovolným pracovníkům v terénu. I strach z hrůzných následků "plodí své ovoce." Horší situace je v Africe.
Jistá opatrnost, a zejména bezpodmínečného používání kondomu je nutností.
I osvěty podobné Tvé, je dobrým počinem a není jich nikdy dost.

24.02.2020 02:02:53 | šerý

V jednom pořadu v tv vysílali jak si české prostitutky stěžují na to, že černošky prostitutky vědí o sobě, že jsou nakažené a přesto se nadále prodávají.Černoští pasáci a jejich prostitutky u nás operují doslova desítky let.Když jsem měl živnost na Vácklaváku a to na samotném Zlatém kříži, tak už v roce 1992 tam vesele "podnikali".Lidé tuto nevyléčitelnou nemoc podceňují, ale běda kdyby se jich to mělo týkat.Chápu, že mladí lidé jsou v sexu vynalézaví, ostatně mi jsme nebyli jiní, ale přeci jenom by měli o tomto skrytém problému kapánek přemýšlet.

24.02.2020 13:54:55 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí