Mladá slečna Gréta....

Mladá slečna Gréta....

Anotace: .....tak to bude....

MLADÁ SLEČNA GRÉTA......

...DIVNÁ DOBA -POSLEDNÍCH STO LET nám tady elity a vůdci a politické strany vnucují své chorobné představy o společnosti a politice-které nakonec vždy vedou k neštěstí,válce a utrpení milionů lidí...no a pak dorazí mladá generace ,které je zcela správně u zádele,kdo z panáků u vlády je v té které partaji ...no a všem kolektivně řekne at ́ jdou do zádele -že jsou to co jsou- jen budižničemové vykrádající společnou kasu.....A REPREZENTANTI STARÝCH POŘÁDKŮ SE MOHOU ZBLÁZNIT.....zcela správně slečno Vaše generace už nemá naději na normální život jak se o něm píše už jen v knihách....takže mladým zbývá- bud ́ boj o své životy ,nebo pláč v koutku a strach........????????????????????????
no MLÁDÍ VPŘED.....ovšem je v mladých ta vnitřní síla?????

Autor lamar.c, 07.03.2020
Přečteno 252x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rád bych napsal něco rozumného, ale nic mě nenapadá. Popravdě jsem čekal nějakou hádanici, ale přijde, že jsme spíš na podobné straně. I já jakožto mladší (než ty)jsem rád, když se středoškolák zeptá Klause ml. na něco, co nemůže zodpovědět rozumně. A upřímně vlastně to taky nějak nedokážu chápat, co se vlastně děje... Protože je to celé psychologicko sociologicko složité.

08.03.2020 20:24:28 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí