Síla předků a transformace zadků

Síla předků a transformace zadků

Anotace: V rodové linii si často něco neseme. Předáváme z generace na generaci, často nevědomky a často to nejsou věci k jásání. Můžeme to ale změnit. Můžeme udělat tlustou čáru, aby naše děti už nemusely... dosaďte si to vaše...

Moje matka a můj otec. Matka a otec mé matky a mého otce. Matky a otcové matek a otců... Když spočítám své předky v (POUZE) pěti generacích, vychází mi číslo 62! Šest desítek a dvě jednotky, 32 žen a 32 mužů, díky kterým jsem tady já. To je pouze pět generací zpět, samozřejmě moje kořeny sahají mnohem dál, mnohem hlouběji. Tam někde v historii jsme spolu ty a já příbuzní ;).

Jak žila moje prababička, vím částečně z vyprávění. Co prožívala, vůbec netuším. Netuším ani co cítila, cítí a vnitřně prožívá moje maminka, natožpak někdo vzdálenější. O pocitech a niterních zážitcích se zkrátka nemluvilo. Pod pokličkou se nechávali i bolavé události. Jednu takovou máme zakořeněnou i v našem rodě. A protože jsem součástí, nevyhnula se ani mně.

Dlouhou dobu jsem nemohla pochopit, proč se mi to stalo. Snažím se za vším něco hledat, poučit se. Trvalo to skoro rok, ale najednou to přišlo. Najednou bylo věděno, co mi ten zážitek měl přinést. A ano, týká se to celé mé rodové linie.

Dnes jsem poslouchala Duši K. Hostem byl muž, který se vyléčil sám z rakoviny. Popisoval průběh své nemoci i samoléčení. Krásné poslouchání o moudrosti našeho těla a nepěkné poslouchání o našem systému "léčení". To už ale bohužel dávno víme, že ty naše systémy jaksi nefungují...

Co mě zaujalo, byla zmínka právě o předcích. Jak celá ta nekonečná řada stojí za námi. Jarda Dušek vyprávěl, jak na nás volají: "My se na tebe nezlobíme za tvé chyby, sami jsme jich nadělali spoustu! Ale máme obrovskou radost, když se ti něco povede."

Jo, to je velká podpora od našich živých i mrtvých předků, kterou si často vůbec neuvědomujeme. My to nevidíme, neslyšíme, ale ta láska tam prostě je.

Ale zpět... o předcích začal mluvit vyléčený pán. Pracoval během léčení i s tímto. Během těch těžkých chvil, kdy se uzdravoval, procházel vnitřní transformací. A ta proběhla napříč všemi generacemi zpět. Došlo k pochopení.

Došlo k pochopení i u mě. Najednou jsem to cítila. To je ono. To je to, proč se mi to stalo. To já jsem to měla přetnout a vyřešit za všechny naše ženy zpátky do minulosti. A já cítím, že se to povedlo. Já si jsem jistá, že moje dcera už to řešit nebude muset. Ani její dcery. Můžu se samozřejmě mýlit. Ale nemýlím se :).

Jsou zkrátka věci mezi nebem a zemí. Čím jsem starší, tím víc těmto neviditelným věcem a energiím věřím. Díky intuici. Díky zkušenostem.

Oblíbila jsem si rituály. I po této mé nepříjemné zkušenosti jsem přistoupila k očistnému rituálu. Navedla mě na to moje masérka, která o problémech v našem rodě začala samovolně mluvit. To ona mě upozornila, že by bylo dobré s tím něco udělat...

A tak jsem ve chvíli, kdy to "na mě přišlo" zapálila svíčku, vzala spoustu papírů a začala psát. Psala jsem dopisy všem mým předkům, vypisovala jsem se ze svých pocitů, plakala jsem a čistila. Když mi ruka dopsala (protože ona psala úplně sama), poděkovala jsem, odpustila. Všem přede mnou. Sobě. Papíry šly do ohně a s nimi i všechny negativní myšlenky, pocity, bolesti.

Je to blbost? Pro někoho možná ano. Pro mě důležitá chvíle, kdy jsem vyléčila jednu velkou bolístku, která provázela moji rodovou linii. Co bylo důvodem, už nezkoumám. Nechci se v tom patlat. Přeji si, aby stejnou hrůzu nemusel prožívat už nikdo v té rodové linii za mnou. Byla jsem "použita" a zpětně jsem za to vděčná.

Každý problém má své řešení. Tuto větu si pamatuji z filmu Philadelphia. Často si ji říkám. Nikdy mě ale nenapadlo, že i tenhle problém má své řešení. Pokud vás něco trápí (a může to být opravdu cokoliv!) a vymlouváte se na to, že si to "nesete", tak vězte, že už si to nést nemusíte. Můžete to odhodit. Můžete to vyčistit. Vaši předkové i zadkové vám za to poděkují ;-).
Autor le-na, 11.03.2020
Přečteno 273x
Tipy 6
Poslední tipující: P.Balam, Miss_Rosa, jenommarie
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V mnohém souhlasím, v mnohém to cítím trochu jinak. Ta láska a potřeba vědět o svých kořenech původu je v nás zakořeněná, kdo ví, nabývá jeho život více vědomí o celistvosti rodu, domova, původu a dá se pochopit mnohá. Některé příbuzné by člověk i vyškrtl , ale to tak je. Jsme jenom lidé, každý si nese své otěže a má si s nimi poradit dle vlastního úsudku a dle vlastní povahy. Vnímavost je pro život především důležitá, chtít vědět a zachovat si svůj vlastní obraz sebe sama. Jelikož každý je jedinečný a né všem vyhovuje, co vyhovuje druhému. Duška si poslechnu ráda, ale jeho životní styl se mu stal i výnosným bussinesem. Ne, že bych mu to nepřála, ale vše má své a dvě mince. On v podstatě si může dovolit takto žít a uvažovat. Všichni tu moznost nemají, kdyby každý se vším praštil, ale vytáhnout si pro svůj život TO, co JE možné, čerpat klady, naslouchat, být otevřený.
S tou rakovinou je to také, víra je hlavní a myšlení, ale záleží na stadiu, tipu rakoviny a mnohem mnohem víc, než jenom to.
----
Určitě přístup k životu, vážit si a být vděční , nesrovnávat, každý má různé a je jedinečný.
Hodnoty ctít a vybrat si.
----
Jen jsem se rozepsala, snad nevadí. Tvá je moc hezky napsaná a pokud jsi dokázala takto s myšlenkou pracovat, tak tleskám, posun různě si každý vede dle svých možných a dle svých, jemu vyhovujících cest...život nás i sám nevadí k jednotlivým krokům. "ST" ;-)

11.03.2020 13:47:01 | jenommarie

Marie, děkuji za tvůj pohled. Souzní se mnou. Každý jsme tvůrci svého života, je ale také pravda, že každý máme k tvoření různé podmínky. Někdy upadám do stavu "já chudinka" a i to je vlastně v pořádku, pokud si to uvědomím a zase z toho vypadnu a začnu tvořit. Pro mě mě byla "úplná rodina" to nejdůležitější a přesto (nebo proto) se mi dvakrát rozpadla. Takže moje děti budou mít hodně rozvětvené kořeny :D.

11.03.2020 15:00:15 | le-na

Děkuji TI milá le-no,
ano každý máme své životní vzlety a pády, i vzrůST, to už tak je. Vše nás zkrátka má něčemu naučit, i to zlé.
Také ta úplnost rodiny je pro mě základ
a bohužel mnohá životní to pokazila,
už v dětství a to si musí ty hodnoty
v sobě člověk víc dávat a vysvětlovat proč je to tak.
Zkrátka ne všem je přáno a kde jsou generace,
které spolu soudrží,
tak i když mají občas na sebe vztek, je to rodina a to je vše.
Moc hezká odpověď a děkuji TI za ní.
Hodně pohody ti přeji. ;-)*
Dobře jsi chytla otěže pro své děti.

11.03.2020 15:46:31 | jenommarie

Děkuji, i tobě přeji vše dobré a hodně lásky :)

11.03.2020 20:48:19 | le-na

;-)*

11.03.2020 22:15:39 | jenommarie

le-na asi jsme na stejné vlně :)

11.03.2020 13:44:25 | Miss_Rosa

Myslím, že nás bude víc ;). Díky :)

11.03.2020 15:00:55 | le-na

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí