Zaprášené sny, střípky poznání, gestalky zkušenosti...

Zaprášené sny, střípky poznání, gestalky zkušenosti...

Anotace: ...malé ranní reflexe a úvahy nad hudebním dílem, kreativním processem, mým vývojem, touhami a technickými aspekty produkce a audiofilní specializací bytostí.

Začalo to inspirací, touhou ve vášni, snahou zachytit zlomek svĕta jak jej vnímáš a cítíš. Počáteční impulz byl obraz, slova na papíře, linky v sešitu, verše nahrané, improvizované, vyslovené rodným jazykem i anglickou syntaxí, skrze sebevyjádření a reflexe dosáhnout sebepoznání a autoterapeutické katarze. 

Po letech psaní do šuplíku, mezních zkušenostech a improvizovaných slamech a jammech se odvážil jít o krůček dál a propůjčit hlas zpĕvu, recitaci, melodičnosti a zvukomalebnosti zachycené v přítomném čase, uchované do digitálního média, do hudebního díla, audioknihy, proudu vĕdomí, tváři hlasu a zvuku, v pamĕti - zvukové krajinĕ - kde může být vyloveno. 

'vstával jsem brzy ráno, kdy jarní slunce mladé a silné zaplavovalo okna naší malé panelákové vesnice. Oči byly ještě přivřené a ospalé, když jsem zasedal do studia, abych zkoumal jednotlivé zvuky, koncepty granulární syntézy, experimentálních efektů a tajů midi signálu přenášeného do digitální palety estetického cítĕní nového milénia.' 

Kreativní proces je fascinující - nĕkdy bolestný a palčivý, mnoho nás učí o nás samých. 

Snaha reflektovat hudební vývoj současného projektu, aspekty literární, astrální, spirální, od hraní a experimentování po přicházení na vĕci. Fascinace modulárními zvuky, nástroji granulizace, glitch technikami, syntézy a zefektování vlastního hlasu do atmosférické, psychedelické krajiny duše. Podhoubí vesmíru. 

Touhy i ambice jsou nĕkdy bezelstné, jindy bezcitné, nedozírné, touha je vítĕzství, hlad po nesmrtelnosti a touha po mistrovském díle, vnitřním okvĕtním probuzení skrze dílo a požehnání. 

'v technické části procesu stále přicházím na vĕci, snažím se tĕžit z nástrojových předvoleb a emanací, přepisů svých básní a obsahů a zákrut emocí a vztahů. Miluji hudbu ambientní a experimentální, mám rád modulární syntézu a strunné nástroje, hlasové psychedelické echo. 

Prohlašuji se za audiovizuálního entuziastu, audiofila, človĕka, kterého nesmírnĕ baví číst o hudebních dílech a partech kreativního pozadí vzniku, příbĕzích vnuknutí a inspirace a chybách, které vedou k poznání. 

K sebepoznání, k vývoji, touze, intelektu. 

 

---

Souhvĕzdí mlhovin 

 

 

 

Autor Happyyz, 21.04.2020
Přečteno 239x
Tipy 3
Poslední tipující: šerý, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

šťastný člověče Happyyzi***ST* :-D*

21.04.2020 11:18:09 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí