Jsi sama/sám?

Jsi sama/sám?

Jsem sama
Jsem osamělá?
Nevím....
Zvláštní že se ptáš....
....je ve mě tolik.....
.....slova,činny....
.....mám tisíc věcí, myšlenek a v žádné nejsem sama.
V mých silách bylo by, já rozletím se do světa koutu a zase zpět. Pujdu a pujdu po svých, chodit je duležité ríkal jeden.
Však kroky jako mávnutí křídel, jak zastaví se mi čas, to bude den jako den a noc jako noc nekonečná, splívavá.
Však ja neustanu, nepolevím, ne! Vůle v tom bude snád, snad možná i chtíč. Snad možná touha z překvapení co dokáže zaslepit.
Ne, nebudu se nechat frustrovat, to si nedovolím. Jsem v tom pevně rozhodnutá.
Půjdu, i sama ale nikdy na těch cestách sama nebudu, doopravy. Nemohu být.
Všichní jsme dostali svůj uděl vandráka bolesti v životě. Všichni si vláčíme svůj batoh potíží.
malý, velky, težky, lehký, mekký, tvrdý, obojetný, barevný,pruhovaný i šedý.
Ne, jsem sama a nejsem osamělá.
jsem dospělá, ale vždycky se mohu za sebou otočit a vidět sebe, tam kde jsem byla. Vždycky se sebe mohu zeptat, jak jsem na tom v tu či onu dobu. Je jedno zda se ptám sebe před pěti leti nebo před pěti minutami či před pěti kromky......
Nejsme sama, mám sebe a tahle osoba si vždycky poradí, vím to, znám ji...
Autor T-fox, 04.04.2021
Přečteno 228x
Tipy 5
Poslední tipující: Frr, Iva Husárková, Kyška
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fajn..

05.04.2021 12:42:14 | Šošon

napsala jsi to bezvadně ST :-))

05.04.2021 03:48:41 | Iva Husárková

Pěkné. Je v tom síla.

05.04.2021 00:30:56 | Kyška

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí