Život někdy bolí

Život někdy bolí

Anotace: Když máte někoho kdo Vás miluje je život hned lehčí.

6e život někdy opravdu bolí jsem zažila několikrát na vlastní kůži a věřte mi nebylo to lehký se znovu zvednout ze země a jít dál.
Přeed rokem a třemi měsíci jsem přišla o nejlepšího kamaráda co jsem kdy měla. V lednu 2020 se zabil v autě a byla to pro mě obrovská rána, která mě dostala na kolena. Nebýt mého úžasného přítele Robího tak bych se asi složila. Přece jen když někoho znáte 8 let, byl vaší první láskou a měli jste mezi sebou pevný pouto i po rozchodu tak to člověka zlomí.
Ještě ted kdy si na Pepu vzopenu tak mám na krajíčku hlavně když si čtu 10 let starý zprávy na facebooku. Je to těžký, ale já se nevzdávám. Jednou to přebolí a zůstanou jen krásný vzpomínky. Ale i tak občas mi prostě chybí kámoš se kterým se dali vymýšlet různý blbosti a tak podobně. Ten smutek tam zkrátka i po tom roce pořád ještě je a občas toužím se z toho prostě vykřičet a vybrečet, nadávat jak je svět nesprvedlivej a osud je pěkná mrcha když nám bere ty co jsme měli rádi. Snad to někdo pochopí.
KLáRISS :(
Autor punky1997, 05.04.2021
Přečteno 325x
Tipy 3
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobře

06.04.2021 18:51:35 | punky1997

punky ztráta blízkého bolí strašně ale věř že čas rány zahojí děkuji že jsi se s námi podělila :-))

06.04.2021 03:22:44 | Iva Husárková

Čím déle nám někdo chybí, tím ho máme radši, a v našem nitru se odehrává spor mezi těmito dvěma pocity (bolest). Ale, čím déle nám někdo chybí, tím nám chybí méně. Nakonec nám chybět přestane a máme ho již jenom rádi (ve vzpomínkách, atd.) Život je drsná škola milování ;-)

05.04.2021 20:55:13 | Slav Milo

to teda je a je mi hned líp když se z toho můžu vypsat

06.04.2021 14:54:27 | punky1997

tak piš dál, já jsem rád četl.

06.04.2021 17:29:19 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí