Věk je jen číslo

Věk je jen číslo

Anotace: na věku nezáleží, láska je věčná

Věk je jen číslo.
To vím moc dobře, protože s mím milovaným přítelem Robím jsme od sebe o 19 let. Dost lidí nás kvůli tomu odsuzuje, posmívají se náma mají z nás srandu.
Přitom Robí je ten nejúžasnější človíček jakýho znám.
Pomohl mi když jsem byla na dně. Obejmul mě vždy když jsem byla smutná, utíral mi slzy když jsem brečela. Umí mě rozesmát a zvedne mi náladu když to potřebuju. Je tu vždy pro mě a hlavně mě miluje takovou jaká jsem. Nesnáží se mě změnit a střeží si mě jako poklad, který patří jen a jen jemu.
MOC HO ZA TO MILUJU.
Myslíte si také, že věk je jen číslo nebo nás za to odsoudíte?
Robert + KLÁRISS
Autor punky1997, 06.04.2021
Přečteno 283x
Tipy 5
Poslední tipující: Iva Husárková, Frr, jenommarie
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...je to krutý číslo...

07.04.2021 13:01:13 | Marten

rozhodně to je jen číslo :-))

07.04.2021 04:28:08 | Iva Husárková

Autorka dala na stůl zpověď, nikoli úvahu. Výbušný text, který je odrazem rozpolcené doby.
Je jen zamilovaná a proto je v tomto směru citově výbušná, hotová kaldera emocí a vstřícnosti. Jenže láska je ještě daleko, ta teprve přijde, bude-li rozvinuta a prokázána díky nepřízním, dílčím neshodám a nepochopením. S cynickou douškou psychiatrů: „Nikdy neříkejte partnerovi všechno! Něco, to nejhlubší si nechte, tam vzadu. A zahoďte klíč! Protože zrovna v té nejcitlivější chvílí, zcela neočekávané, vám to může zarazit do srdce a nenávratně, neodvolatelně zbořit minulost."

Věk je číslo s různým významem. Venkovně je nezastavitelným dějem. Sarkasticky bych si přál na parte „sešel stářím“. Nenásilně, přirozeně. Z úhlu pohledu dvou generačně totožných partnerů je to optimální. Vnitřně, v případě generačně rozdílného partnera (životního, ne na pět let), je to obrovská zátěž. Ten starší v závěru životně nestíhá a u toho mladšího dochází k názorové deziluzi. Tedy místo poklidné penze máte vedle sebe bombu na vrcholu sil.
Sociologové poukazují na značnou věkovou výchylku nepřiměřeného věkového složení párů, způsobenou rozkladem klasické rodiny. Kdy především dcery hledají táto-manžela, u synů způsobeno spíše profesní nevolbou a neexistencí vzoru.

Odsuzovat není co. Žijte vlastní život a jděte vlastní cestou. Mudrce pošlete do pryč. Největší komedie života? Máme fakulty na to, na ono a také na (nic)! Není fakulta manželství!
(Tak a teď jsem to pokakal. Tedy doufám, že pro štěstí.)

06.04.2021 21:38:54 | Lesan-2

Záleží na tom, kolik je té druhé osobě let..on je rozdíl.
Když je to dospělý člověk a člověk ještě nedospělý.
Když už jsou to dva dospělý lidé
tak dle mého ten věkový rozdíl
do určité hranice a vyspělosti i obou.
Pokud si sebe váží a jak čtu, zde je velká opora i náklonnost a láska. Je to vše, co člověk k člověku cítit může..a je to vzácné. ;) Láska je síla a dvě duše spojené umí mnoho překážek zvládnout. Tak přeji hodně štěstí.*ST

06.04.2021 19:22:31 | jenommarie

mě je 23 ( za týden 24) a Robímu je 42 a jsme spolu přes rok, bydlíme spolu a klape nám to, ale lidi nás přesto odsuzují.

06.04.2021 19:28:40 | punky1997

Víš lidi se starat budou stále,
rozhodně ani mě nepřísluší někoho soudit .také proč. V okolí znám dva páry s ještě větším věkovým odstupem..jsou spolu i přes různá..které si prožívali .jelikož s věkem se i různé změní, ale to bych zde nerada psala..opravdu záleží na těch dvou a na vyspělosti i uvědomění a na vzájemné lásce i úctě..vše se může změnit a neříkám že špatně. Ten jeden pár bych řekla že je tak trochu..náhrada i otce..ale neposuzuji..jelikož nevidím, že by ona byla v nevýhodě a naopak.chovají se k sobě s úctou a řekla bych že je to i výjimečné. Mají holčičku a je postižená..dělají vše, aby se cítila jako zdravé dítě..to je že jí zařazují mezi zdravé děti a že je to i náročné, to je jasné..přesto je vidět, že se shodnou i ve výchově..
Nelze posuzovat.
Ten druhý pár..tam už je pán k důchodového věku a jsou spolu už 20 let..rozdíl je větší věkově..byli krize..v určitém období se jistě i stane..kdy se jeden už v tom věku opravdu chová jinak a ten druhý cítí jiné potřeby..ale dnes když je vidím..zvládly i toto a jsou si rovnocennými partnery a mají stejný smysl pro humor. Je to výjimečné.
Člověk nemůže soudit nikoho.
Já mám stejně starou dceru..a pokud by přišla s partnerem takto věkově..nevím co bych dělala. Pokud by byla šťastná..těžko říct. Nezmohla bych nic..než to přijmout..jelikož by to byla její volba a ztratit bych jí nechtěla..
Kolikrát to nezvládnou stejně staří partneři. Jste spolu rok .tak i kdyby jsi zažila léta, na které nezapomeneš, myslím si že láska je jen vaše věc a zda bude mít pevné základy..je už jenom na vás dvou. :) přeji ti ať jsi šťastná.

06.04.2021 21:07:12 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí