pozorovat dítě

pozorovat dítě

Právě jsem se vrátil z dovolené, kde jsem byl mimo jiné se svým malým synovcem. Moc často se nestane, že bych často pobýval ve společnosti malého dítěte: tak mi to trochu otevřelo oči. Co mi přišlo nejzajímavější, jak jsou pro takového tvorečka důležité věci, kvůli kterým je schopen i plakat, které pro dospělého vůbec nejsou podstatné, například: (1) zrovna si chce hrát s jednou konkrétní hračkou, která je naspod batohu, zrovna když dospělí řeší něco důležitého (2) když jeho máma kupuje na mobilu lístky na zpáteční cestu, zrovna si chce s mobilem hrát. Tak mě napadlo, že pro Boha či pro anděly můžeme jako malé děti působit my dospělí: když si umaneme na nějaké konkrétní práci, nějakém konkrétním partnerovi nebo věci, která je z našeho pohledu důležitá (např. "vypadat dobře před sousedy"), která z celkového hlediska stejně za chvíli vyšumí jako pára nad hrncem.
Autor danielsoft, 22.08.2021
Přečteno 180x
Tipy 5
Poslední tipující: Iva Husárková, Vivien, mkinka, Frr, Marten
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A že by toho bylo ... darmo, svatá pravda ...

22.08.2021 20:12:10 | Vivien

..."vše, co máš - vyšumí"...popěvek z dětskýho seriálu animáče Chip´Dale Rychlá rota...;-)

22.08.2021 17:53:31 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí