Lidičky, držme se.

Lidičky, držme se.

Anotace: Jen takové zamyšlení.

Člověk by měl být vděčný za každý nový a slušně, hezky prožitý den.Co ve světě je utrpení a bezpráví a já si v klidu píši na Liter.
Je to bláznivá doba, která podrývá mnohým z nás zdraví a to kvůli jednomu člověku, který si chce vynutit za každou cenu úctu a obdiv celého světa.
Stal se však pravý opak, a démon zla do něj vstoupil tak jako kdysi do Kaina a mnohem později i do Hitlera.
Co bude dál?, nikdo neví, sami nevíme ani hodinu ani minutu co bude s námi, natožpak co bude za půl roku a dál.Jedno však víme, a je nás mnoho, a to, že tato doba je velmi napjatá a nelehká.
Za komančů nás krmili studenou válkou, a v té době v Americe vzkvétal i obchod s různými protiatomovými bungry, a to podle více méně movitého zákazníka.
Nevím jestli američtí obchodníci dnes opět zahajují ve velkém nabídku protiatomových krytů, ale moc bych se nedivil kdyby tomu tak opět bylo.Holt, obchod je obchod.

Tímto nechci nijak kritizovat tyto obchodníky, jelikož sám za sebe si nejsem jistý jestli bych tomuto obchodu sám také nepodlehl.Holt, kšeft je kšeft.
Doufejme, že se věci nebudou hrotit čím dál více, a že zvítězí zdravý rozum nad šíleností jednoho člověka, ostatně tomu tady již jednou bylo, a nemusím jistě ani jmenovat.
Na závěr jen připomenu, že se nedívám na zprávy a už vůůůbec ne na Novu, a stejně mě to doběhlo, ne tak rychle, ale doběhlo.Lidičky, držme se, buďme na sebe přívětivější a ohleduplnější, a to je jistě v našich silách.Modlím se za nás Všechny, aby bylo co nejdříve lépe na té naší překrásné planetce.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 28.09.2022
Přečteno 148x
Tipy 6
Poslední tipující: šerý, Marten, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí