Brány života

Brány života

Brány života. Postup života. Každá jednotlivá věc v životě nám otevírá další bránu k životu dalšímu. Jsme neustále na cestě, a tyto příslovečné brány nás pevně posouvají k branám jiným - dalším. Podstatné je jen jedno měřítko.

Je to zkušenost. Nazývejme to slovem zkušenost.

Vzpomeňte si na Vaše první životní krůčky... Nejspíše si je nebudete pamatovat. Jen pokud máte to štěstí, připomenou Vám je rodiče. Vaše první krůčky - připomenou Vám první životní bránu, kterou máte již mnoho let za sebou. Vše, co jste se od té doby naučili bude stále Vaší součástí - jedna z nespočtu pomyslných Bran života.
Jenže o tomto učení časem začneme pochybovat.

Proč?

Přicházíme na kouzelnou podstatu tvoření - své Brány života si začínáme stavět sami - založené pouze na Našem racionálním úsudku.

A chybujeme.

Máme pocit, že Naše další zvolená Brána života nás povede úspěsnou cestou k bráně další. Mnohdy se nacházíme v místech, kde jsme tak sami, že nevíme, kudy jít dál. A tak chceme nasměrovat svůj život k nové, bezpečné Bráně...

Častokrát ale procházíme současně nespočtem takovýchto Bran, aniž bychom si to uvědomovali. Důležité je se rozhlížet kolem a spravedlivě hodnotit svůj postup Životními Branami. Postup životem...

Autor JohnTanner, 04.01.2023
Přečteno 196x
Tipy 10
Poslední tipující: janet_desp, Lucc, kozorožka, Tajemná94, Frr, Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nekonečný cyklus lidských duší, které bloudí z života do života. Učí se, rostou, posouvají. Říká se, že světlo na konci bílého tunelu jednoho života, je přechodem do nového dalšího života. Ta představa mi přijde krásná :) Taktéž se stává bránou do života.

04.02.2023 09:07:28 | janet_desp

Děkuji za reakci. Ale něco bych k tomu měl... Opravdu tu máme co dočinění s nepochopeným nekonečnem? Jsme tak mentálně limitovaní? Měla byste k tomu něco? Já si myslím, že to tak je... A proto tvořím díla tohoto rázu. Respektive to samo přichází, a já jen zaznamenávám své pocity / své vnímání Té věci :)

16.03.2023 03:46:02 | JohnTanner

Zajímavé představa. Já vnímám život jako cestu labyrintem s kompasem rozumu a běh přes překážky zároveň. A čím jsem starší, tím méně se řídím kompasem rozumu, protože s ním jen bloudím, a dávám přednost srdci. Ale běh přes překážky je to stále, je to možná smysl života.

04.01.2023 20:05:31 | kozorožka

Zajímavé

04.01.2023 05:47:09 | mkinka

Děkuji

04.01.2023 08:04:18 | JohnTanner

Rádo se stalo.

04.01.2023 08:26:30 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí