PSSZ

PSSZ

Anotace: Jděte s tím do prdele

Tak po vedením současné vedení byly uzavřena pobočka PSSZ na Praze 3 pro obyvatele a OSVČ, největší městské části Prahy 4 a byla přemístěna na Prahu 8 do Tróje. Zní to jako satira, možná je to i schválnost, ale dál to nešlo. Tedy kecám, mohly to šoupnout do Kladna, Plzně nebo na Moravu. Invalidní občany pak přemístili na Prahu 9 do Bohušovické ulice. A jediný telefon, který na svých stranách mají již minutu po zahájení provozu hlásí, že čekací doba bude opravdu velmi dlouhá a po15 minutách čekání naděje hovor vypne. Samozřejmostí na uvedených adresách je absence volného parkování. Takže návštěva je zdravotní Roškotova Praha 4, pak finanční úřad Pankrác, šup do Troje, honem na Prahu 9 do Bohušovické , k doktorovi do Motola, na Roztyly, do Chodova, pak Vinohradské nemocnice. Zajedeš na úřad práce na Novodvorskou.
Převod auta uděláš na Bohdalci a STK v Říčanech. Máš datovou schránku, kterou neumíš a nebo se bojíš otevřít. Do ordinace se objednávám pomocí virtuální sestry Emmy, která nejde donutit při akutním stavu k ničemu krom rady volat 155. Autorizuji se na sítích, v bance, pojišťovně, u ČEZu. Hesel mám dvě stránky A4.
Kurva, kde je to slibované elektronické zjednodušování?!!
Vše je čím dál složitější a pro obsluhu nepřívětivější.
Vždyť všichni nejsou, nemohou a nebo ani nechtějí být takto sofistikovaný.
Jděte s tím vším do prdele.
Autor umělec2, 21.03.2023
Přečteno 122x
Tipy 4
Poslední tipující: Lighter, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aby se digitalizací řešil problém mnoha úřadů, zřídil se nový úřad digitalizační. Ještě větší a mocnější. :-) Ne není to k smíchu. Naivní myslet si, že byrokracie se vzdá sama a před armádou nových sofistikovaných úředníků neboli ajťáků uteče...

21.03.2023 11:43:43 | Lighter

Ať žije sofistikovanost a pokročilá doba!
Já jsem negramot.
Aspoň "Emma" je hezké jméno... =)

21.03.2023 10:41:23 | redandreablue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí