Dekadentní sentence

Dekadentní sentence

Anotace: Úvaha to zrovna není, je to jen taková myšlenka, sentence...

Narodil ses? Nezoufej, zrníčko písku v moři. Brzy budeš svoboden, jen dají ti do rukou bibli, co zákon, právo a morálku bohů ze Svaté planety. Matku ti předsudky sebraly, otec padl v boji s chlastem. Zbyl jen Nevyšší tatíček, tak modlitbami mu poděkuj za krásný život uprostřed bahna, močálů rozetlelých mozků a katedrál z kostí. Třeba ti odpustí, že tě stvořil... vlastně On ví, jak to dopadne.
Žiješ proto, aby ses trápil, ne si trapně užíval svobody a slastí, které tě přivedou k zatracení. Hrozný tatíček! Vždyť to věděl ve své vše-před-vědoucnosti, ale přece... Čert ho vem! Čert vem celou Svatou planetu! Přeji svatým, ať jsou znovu svatí. Ať je znovu a znovu ukřižují a mučí, ty ubožáky hloupé.
Ale třeba je ráj nevěstinec... kurvy tam rozhodně jsou. Teď – před Smrtí – stojíš a na cestu Jí zvracíš, když za tebou mílovými kroky chvátá. Chtěl bys běžet časem rychleji než Ona, ale Ona nežije v čase, Ona je čas, Ona je láska, Ona je vše, Ona je - - Smrt!
Autor Žiťa, 30.03.2007
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí