Odstřihnout prostor

Odstřihnout prostor

Anotace: Reflexe a snní v tramvaji nad mlhou myšlenek

Námĕstí 28. Října. Šedivá brnĕnská chmura ve tvářích spolucestujících. Prostor utříbit si myšlenky, odstřihnout některé konstrukty, zatavit představy. Technický progres. Letos úrodný rok. Snaha pokračovat. Jde mi o nalezení tématu pro další zvukové dobrodružství. Těch jedenáct podkresů v souboru after W. Jejich mixy pro vklady hlasovým tomf.

Ranní perokresba digitálních záznamů myšlenek na trase žabiny-maliňák je tu tam, jedna zastávka z cejlu mĕ nespasí pro vtĕlení pocitu. ,Přesedám, ukládám, edituji, pokračuji.' pomyslím si plouživĕ. Echo atraktivní tváře erbovní brunety s červenou rtĕnkou, snĕdým kabátkem a blyštivĕ černými střevíčky. To zase objektifikuji touhu. Hledám téma, námĕt, pokračování projektu.

O čem bude mezi tím či oním? O obsesi? Prázdnotĕ bez cíle a focusování na tvorbu? O bezeslovných vlnkách stop vzdechů a přání? Absenci skutečného snu bez vĕdomí sebe sama? Spíš o přibližování se hudbĕ. O tom jak mĕ přenáší do prostor časoprostoru stranou strastem. Vrací mĕ to na začátek. Blížím se na mendlák.

 

- Pro El fldm napálit předplatné pro sto stop na splice a kratší hvozd ep a textů o podzimním blues. Pro sci poematicu se blížit vyjádření poslední studiové jam session-kondenzák-efektor-zvukovka-pluginy-stereo (viz technický zápisník). Vrstvit další smyčce, distorzivní čela, dynamické cinematické voice overy a hlasy. Ty své vtisknout do playlistu stop, stříhat, vrstvit, chopovat, měnit v čase. Kreativnĕ editovat až k bodu katarze. Obsese. Přemýšlet o přístupu k vokodéru ve studiu a práci s ním. Nebát se dál experimentovat. Jít si pro radu. Učit se a dělat chyby jako součást kreativního procesu. 

 

 

 

Autor Happyyz, 19.10.2023
Přečteno 107x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí