Konec

Konec

Anotace: Krátký vzkaz...jen kraťounký...stát si za ním budu až do smrti...Někdy život opravdu není lehký...

Sem opravdu moc "ráda" , že stav naší třídy dospěl do tohohle stádia...nezanedbatelné panoptikum, které dokáže odsuzovat pouze lidi, které nezná a co se možná z části odlišují. Svět musí být na vás hrdý, jako na své děti, protože je plný špíny a hnusu, všech lidských povrchností, faleše, přetvářku nevyjímaje. Vy jste stejní... Nastal čas odhazování masek vážení, karneval skončil...Je mi v celku jedno, co si o mě teď myslíte, zamyslete se nad tím sami...už byste si konečně mohli uvědomit, že nejdůležitější je lidská duše, pokud teda nějakou vůbec vlastníte..Ano, některé z vás mám ráda, ale občas se cítím být Caesarem. Člověk však musí přinášet oběti...Nic jiného nežádám než pravdu z očí do očí a ne kudlu do zad...Seberte svou čest a mluvte...
Autor Niviat, 31.03.2007
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

U nás je to někdy podobný - řekla by sis, že budoucí učitelky budou čestný, ale opak je pravdou... Držím palce :-)

05.04.2007 08:52:00 | black.heart

Chápu jak se cítíš.. Řekneš v dobrém pravdu z očí do očí a oni se odvděčí kudlou do zad.

31.03.2007 20:10:00 | bradahnusna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí