Rodiče, kamarádi, láska

Rodiče, kamarádi, láska

Anotace: Sice je to téma hodně používané, ale chci ho ukázat i z té druhé stránky. Snad se mi to povede. To budeme muset uznat samy. Děkuji za komentáře.

Rodiče, někdo si pod tímto slovem představí tátu, mámu, nějakého sourozence a kupu příbuzných. Ale u mě je to jinak. Já si pod títo slovem představím lidi, co vás mají rádi. A jsou tu pro vás.
Takových lidí člověk v životě nemá mnoho. Možná je to dobře, aby si jich vážil a neměnil je. Ale na druhou stranu je to asi i špatně, protože ne vždycky vám budou při ruce, když budete mít trable.
Otec je člověk, který vás učí, matka je člověk, který vás hýčká a sourozenec je člověk, který vás štve. Ano, tak takto to většinou funguje.
Ale u nás doma je to tak, že otec řve a peskuje. Matka nevinně přihlíží a sem tam něco dodá. A sourozenec je tu od toho, aby ještě přidal něco do mlýna a bavil se nad tim, jak se já trápim. Je to kruté. Domove, sladký domove.
Kamarádi. Ano, tak toto je mé oblíbené téma. Co si pod tímto slovem představíte? Lidi, co vás mají rádi?? A nebo lidi, se kterýma chodíte na oslavy a ven?? Já si pod tímto slovem představim sebranku lidí, kteří vás akorát využívají. Samozřejmě, že jsou i světlý vyjímky, ale opravdu jenom vyjímečně. Pokud vám kamarádi nepomůžou a dokáží vás ze dne na den vyměnit za jiný, tak to nejsou kamarádi. Člověk má spoustu známých, ještě míň kamarádů a jen jednoho přítele.
Láska.Někdo má tolik štěstí, že si najde člověka a s ním zůstane až do konce života. Jaká krásná představa.
Ale u někoho je to zcela jinak. Buď si toho partnera nenajdou vůbec a nebo jenom na pár let, měsíců nebo dokonce dnů. Potom je ta ztráta ještě horší.
Zde svůj příklad říkat nebudu. Toto téma mi přijde nejvíc osobní. Navíc mám prožito to, co zažije pár lidí. No pár, teď už to zase začíná narůstat.
Všem přeji jen to nejlepší. Hodně přátel, lásky, štěstí a ždibec neštěstí a smůly. Vše ke všemu patří.
Autor Caecus archangelos, 01.04.2007
Přečteno 499x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím, já měl štěstí na úžasnou maminku, která mě
podržela...

07.10.2007 12:41:00 | Bíša

docela zajímavý...and, don't worry, be happy:-) Vždycky se dá chytit druhý dech, já taky někdy spíš přežívám než žiju. Ale vždycky se to spraví. Ahojky, a písej dál, jem zvědavá na další povídky (doufám, že i veselý).

10.04.2007 21:30:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí