Koukáš do editoru, prázdnotou...

Koukáš do editoru, prázdnotou...

Anotace: První sníh, opět tě spánek nepouští do svých chalcedonových houštin a záhybů, vstáváš, jdeš pro to, zachytit, cosi usazeného v hlubin toku

 

Šeď tvého vnitrobloku, nicneříkající, nic nevyzrazující, nic ani nevyjadřující, jen prázdná vata nudu a nespavost oddalující chvíle, zhuštĕná do obrazu a vlákna slov upletených z úzkosti, z plíživé úzkoprsosti převalující se na hrudi jako přeska železné košile. Prázdný suchý dech za závěsem. Únava nad bezesnou nocí se vznáší jako milenka na modrém nebi. Sním o nich den co den, i v noci když se spalují mrtvoly, odpadky, doutnající vajgly tiché revoluce. 

Čtení o mikronevĕrách, ženském empowermentu, letecké bezpečnosti a nových hudebních autorkách, novinářské dna a jí hrané touze po objevech někoho, kdo má prst na tepu doby. Vždy na spoušti. O čem psát, když nemůžeš spát? ,,nic tĕ nenapadá, koukáš v noci do prázdného kurzoru a v hlavĕ tupé bezvýrazné prázdno.'' Lepší ani nepsat, než se bolestivĕ užírat, číst, doufat, dýchat tak palčivĕ jak naskakují řádky // ustupují námĕtům a formĕ // snaze o seberecyklaci vĕdomé touhy // despertivní analýze pohnutek vyvĕrajících v ústí // další řeky představ oživené v reset. 

Nevyhnutelná svoboda se řítí do otroctví klávesnice. Zdánlivĕ nahodilé ťukání, stimming, zvýšená infrapsychická tenze a umocnĕné prožívání negativní emoce. Zvyk terapeutizovat literaturu, depresivnĕ křísit psychohygienu, porušit nepsaná pravidla pro plnoprávnou sebevraždu duše. Necitelné, nelidské, netvůrčí, tvorebnĕ nehodné netvora. Celý proces znovuumírání a znovuzrození je bolestivý. Ohnivý dech fenixe. Poslední synaptické konexe před vyhořením. Samsara. Matka na křídlech mayi. Iluze. 

 

Chce to odstup. 

Jít ven. Do  chladu.

Příteli. 

Autor Happyyz, 27.11.2023
Přečteno 66x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, Zoroaster, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to fakt těžké, když člověk nechce psát blbosti, líbí se mi to - piš dál.

14.12.2023 17:14:16 | Zoroaster

Na to, že jsi dost dlouho vůbec nevěděl, o čem psát... jsi to napsal skvěle!!! Příteli.

27.11.2023 17:10:56 | cappuccinogirl

Dkuji,vážím si toho! nkdy je neurčité nic možné brát jako námt k plavb. :)

03.12.2023 01:04:07 | Happyyz

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí